ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ارزان قیمت موتو اکس پلی از سوی موتورولا معرفی شد

در مراسم امروز موتورولا علاوه بر نسل سوم موبایل های موتو جی و موتو اکس، تلفن همراه دیگری به نام موتو اکس پلی نیز معرفی شد که در واقع همان Moto X است منتها با ظاهری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۶

در مراسم امروز موتورولا علاوه بر نسل سوم موبایل های موتو جی و موتو اکس، تلفن همراه دیگری به نام موتو اکس پلی نیز معرفی شد که در واقع همان Moto X است منتها با ظاهری جدید و جثه ای بزرگ تر که قیمت پایین تری هم دارد و با توجه به ابعادش، همراه با یک باتری بزرگ تر ارائه می گردد.

لذا همانطور که گفته شد، امکانات این موبایل اختلافاتی جزئی با مدل سال قبل موبایل موتو اکس دارد و شاید بتوان اینطور قلمداد کرد که کمپانی موتورلا همان موتو اکس را در قالب پوسته ای جدید عرضه کرده است.

این موبایل دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است و از یک باتری 3630 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. ظرفیت باتری همانطور که گفته شد بالاست و قطعا از این لحاظ بهتر از نسخه اولیه و نسل دوم موتو اکس عمل خواهد کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

علاوه بر این مشخصات، موتو اکس پلی دارای یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است که طبق ادعای کمپانی سازنده اش، بهبود قابل توجهی پیدا کرده، هرچند برای تایید صحت این گفته هنوز اندکی زود است.

همچون همه مدل های موتو اکس، تلفن هوشمند پلی نیز با استفاده از ابزار موتو میکر قابل شخصی سازی است. متاسفانه تا به اینجای کار اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده، با این وجود موتورولا پیشتر گفته بود که قیمت دستگاه در حدود 300 تا 400 دلار کمتر از رقبای پیشرفته خود نظیر آیفون و گلکسی S6 خواهد بود. این محصول قرار است که از ماه آینده میلادی در 55 کشور دنیا عرضه گردد.

در این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 615 بهره گرفته شده که توانی اندک پایین در قیاس با مدل های دیگر این چیپست دارد و آنطور که گفته شده عمر باتری این دستگاه به دو روز می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Poria
    Poria | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    چرا همون ۵.۲ نموند ، ولی موتورولا کارش درسته
    به خاطر باطری ضعیف moto x 2014 حتما این مدل رو میگیرم .
    دوربین ۲۰۱۴ سیزده بود ولی واقعا عکس های حرفه ای باهاش میانداختم . این چه شود با ۲۱ مگاپیکسل

  • مصطفی م
    مصطفی م | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    اين گوشى يعنى احترام به كف نياز هاى مردم..
    حداقل نياز ها ى مردم رُ داره خيلى خوب و مناسب ارائه ميده..
    عالى..

مطالب پیشنهادی