ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Redmi 2 Prime رونمایی شد؛ اولین تلفن هوشمند شیائومی با بر چسب «ساخته شده در هند»

پس از شایعات و گمانه زنی های فراوان، شیائومی عاقبت از تلفن هوشمند Redmi 2 Prime خود پرده برداشت. گفتنیست این اولین موبایل کمپانی چینی به حساب می آید که بر روی آن عبارت «ساخته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

پس از شایعات و گمانه زنی های فراوان، شیائومی عاقبت از تلفن هوشمند Redmi 2 Prime خود پرده برداشت. گفتنیست این اولین موبایل کمپانی چینی به حساب می آید که بر روی آن عبارت «ساخته شده در هند» نقش بسته و کاربران این کشور می توانند آن را از طریق وب سایت (سایت ویژه ی هندوستان شیائومی) شرکت تولید کننده خریداری نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطوری که از قبل نیز انتظار می رفت موبایل مورد بحث نسخه ای از تلفن هوشند اقتصادی Redmi 2 است که از نظر ظرفیت حافظه به روز رسانی شده. Redmi 2 Prime کماکان دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی IGZO (محصول شرکت شارپ با رزولوشن HD)، چیپست اسنپدراگون ۴۱۰، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و تنها حافظه ی داخلی و رم آن به ترتیب به ۲ و ۱۶ گیگابایت ارتقا یافته اند.

در ابتدای مطلب ذکر کردیم این اولین موبایل چینی هاست که دارای برچسب «ساخته شده در هند» است. آنطور که از برچسب مذکور بر می آید دیوایس می بایست در هندوستان به تولید رسیده باشد، ولی واقعیت ماجرا از این قرار بوده که بیشتر قطعات هنوز در چین تولید شده و سپس از آنجا به کارخانه ای در شهر Sricity هند منتقل گشته و مونتاژ می گردند.

Xiaomi-Redmi-2-AA-840x561

البته هوگو بارا، از شیائومی، خاطر نشان می کند که فعلاً در مراحل اولیه راه اندازی خطوط تولید در سرزمین فیل ها هستند و اندک اندک این خطوط قدرتمند تر و کامل تر خواهند شد. وی می افزاید هم اکنون بیشتر سعی شان بر این است تا از طریق SriCity پاسخگوی نیازهای محلی باشند و قصدی برای ایجاد پتانسیل صادرات ندارند.

تولید و عرضه ی یک موبایل دیگر مختص کاربران هندی نشان می دهد که تا چه حد شیائومی به بازار ارزشمند این کشور توجه داشته و حواسش را معطوف آن نموده است. Redmi 2 Prime با قیمتی ۱۰۹ دلاری تنها ۱۵ دلار گران تر از Redmi 2 محسوب می شود که بر حسب افزایش صورت پذیرفته در مقدار حافظه به نظر قیمت منصفانه ای می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Notam
    Notam | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    سلام
    برای خرید محصولات شیائومی و موبایل وان پلاس2 به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
    iranxiaomi.avablog.ir

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی