ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: Fallout Shelter برای اندروید منتشر شد

دو ماه پیش، زمانی که هنوز بتسدا از Fallout 4 و متعاقبا Fallout Shelter رونمایی نکرده بود، هیچ کس فکرش را نمی کرد که روزی این شرکت بتواند رتبه یک اپ استور را در مدت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

دو ماه پیش، زمانی که هنوز بتسدا از Fallout 4 و متعاقبا Fallout Shelter رونمایی نکرده بود، هیچ کس فکرش را نمی کرد که روزی این شرکت بتواند رتبه یک اپ استور را در مدت زمانی اندک از آن خود کرده و میلیون ها دلار روانه جیب سرمایه داران خود در Zenimax Media کند.

Fallout Shelter یک بازی موبایل بسیار جذاب است که دو ماه پیش برای سیستم عامل iOS منتشر شد و حالا پس از انتظار فراوان نوبت به کاربران اندرویدی رسیده تا از ساخته جدید بتسدا روی تلفن همراه و تبلت خود لذت ببرند.

سری بازی Fallout زمانی رخ می دهد که به علت فجایع هسته ای، مردم به پناهگاه های زیر زمینی پناه برده اند و ادامه زندگی خود را در آنجا سپری می کنند. بمب های هسته ای سطح زمین را نابود کرده اند و جهش ایجاد شده در ژن جانداران سبب خلق حیواناتی عجیب و وحشی شده که به انسان ها امان زندگی نمی دهند.

در Fallout Shelter، مدیریت یک پناهگاه زیرزمینی به شما سپرده می شود، ابتدا این خانه ی زیر زمینی بسیار کوچک است و تعداد اندکی ساکن آن هستند اما رفته رفته و با پیشرفت در بازی می توانید پناهگاه خود را بزرگ تر کرده و افراد بیشتری را در آن جای دهید. Shelter روی پلتفرم iOS بیش از 70 میلیون کاربر دارد و در 48 کشور دنیا، رتبه اول پرطرفدارترین بازی را در اختیار گرفته. در دو هفته ابتدایی، این عنوان توانست 5.1 میلیون دلار برای بتسدا درآمدزایی کند.

Fallout Shelter

Fallout Shelter

سازنده: Bethesda قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 141 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    لینک دانلود بازی http://www.takandroid.com/fallout-shelter/

    آموزش رایگان بازی http://www.takandroid.com/fallout-shelter-tips-guide/

  • علی
    علی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    یه ذره پیچیده هست ولی خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی