ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از Snip رونمایی کرد؛ ابزاری برای تهیه اسکرین شات با قابلیت ضمیمه کردن صدا

مایکروسافت امروز از یک ابزار کاربردی برای تهیه اسکرین شات از صفحه نمایش رونمایی کرد. Snip که در حال حاضر در مرحله بتا به سر می برد، کاربران ویندوز را قادر می سازد تا از صفحه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

مایکروسافت امروز از یک ابزار کاربردی برای تهیه اسکرین شات از صفحه نمایش رونمایی کرد. Snip که در حال حاضر در مرحله بتا به سر می برد، کاربران ویندوز را قادر می سازد تا از صفحه اسکرین شات بگیرند، رویشان یادداشت کنند و در نهایت یک پیام صوتی را به آن ضمیمه نمایند.

با Snip می توانید از اسکرین شاتی معمولی یک آموزش مصور بسازید، یا این که با ضمیمه نمودن پیام صوتی نظرتان را در مورد یک متن یا تصویر در اینترنت بیان کنید. با وجود این که ویندوز مدتهاست از ابزاری تقریبا مشابه با نام Snipping Tool بهره می برد، اما به نظر می رسد که Microsoft Snip به مراتب ابزار قدرتمندتری نسبت به نرم افزار قدیمی باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

پس از نصب Snip، پنل آن در قسمت بالای دسکتاپ نمایان می شود تا بتوانید به سرعت از صفحه و وب کم اسکرین شات بگیرید، یا اینکه یک صفحه سفید ایجاد کرده تا با قلم دیجیتالی رویش یادداشت نمایید.

اسکرین شات هایی که با Snip می گیرید در کلیپ بورد ذخیره می شوند، اما با ضمیمه کردن یک فایل صوتی به آنها شاهد تبدیلشان به یک فایل MP4 خواهید بود. حالا می توانید از این فایل در وبسایت خود استفاده کرده یا اینکه با آپلود در سرورهای مایکروسافت، با وارد نمودن یک آدرس اینترنتی مشاهده اش کنید.

44

در صورتی که هیچ کدام از کارهایی که گفتیم را انجام ندهید، اسکرین شات ها به طور خودکار در رایانه شما ذخیره خواهند شد. Snip هنوز در مراحل اولیه بتاست و این بدان معناست که استفاده از گزینه ایمیل در بخش اشتراک گذاری آن تنها به نسخه دسکتاپ آتلوک محدود شده. بنابراین اگر کاربر ویندوز ۱۰ هستید اما از اپلیکیشن کامل آتلوک استفاده نمی کنید، با فشردن این آیکن شاهد باز شدن آتلوک نخواهید بود.

22

اما فارغ از این مسأله، اشتراک گذاری URL و جایگذاری اسکرین شات های Snip در وبسایت ها به خوبی انجام می پذیرد. گفتنی است که در حال حاضر، تعداد نسبتا زیادی ابزار برای تهیه اسکرین شات از صفحه ویندوز وجود دارند، اما اکثرشان رایگان نیستند.

Snip در مرحله بتایش به طور رایگان عرضه شده، و ضمنا می توانید بازخوردهای خود در مورد قابلیت های آن را از طریق گزینه ای درون برنامه به گوش مایکروسافت برسانید. برای دانلود این ابزار ۲ مگابایتی می توانید از این لینک استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    این نرم افزار جزو نرم افزارهای تحت رابط کاربری مدرنه یا همون دسکتاپ سنتی و فایل EXE هستش؟

  • پارسا
    پارسا | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    به شخصه نرم افزار Action رو ترجیح میدم.

    ممنون از خبر

مطالب پیشنهادی