ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل سابق HTC شغل جدیدی برای خود دست و پا کرد

یکم مارس ۲۰۱۵ بود که «پیتر چو»، مدیر عامل سابق اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل و رویداد اختصاصی HTC روی صحنه آمد، One M9 را از جیب خود خارج کرد و گفت: «آقایان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

یکم مارس ۲۰۱۵ بود که «پیتر چو»، مدیر عامل سابق اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل و رویداد اختصاصی HTC روی صحنه آمد، One M9 را از جیب خود خارج کرد و گفت: «آقایان و خانم ها، این One M9 کاملا جدید است.»

وی اندکی بعد از مدیر عاملی HTC کنار گذاشته شد و بی راه هم نیست اگر این موضوع را به عدم موفقیت خط تولید موبایل های پرچمدار این کمپانی ربط دهیم. «پیتر چو» و «شر وانگ» (مدیر عامل فعلی) هر دو از موسسین HTC به شمار می آیند و نباید انتظار داشت که حضور چو به شکل کامل از HTC حذف شود. وی هنوز هم با این کمپانی ارتباطی تنگاتنگ دارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

امروز اما خبر می رسد که آقای چو تصمیم گرفته تا پس از مدیر عاملی شرکت تایوانی، شغل دیگری را امتحان کند. وی اکنون «مدیر اجرایی» کمپانی Digital Domain شده است که در واقع کار تهیه «جلوه های بصری» فیلم های سینمایی مشهوری همچون مرد آهنی ۳، ترنسفورمرز، Furious 7 و Tron Legacy را انجام داده است.

گفته می شود آقای چو اگرچه سمت مدیر اجرایی را در این کمپانی هنگ کنگی به دست آورده اما تیم مدیریت Digital Domain مشخصا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از دیدگاه و تجربیات با ارزش او نهایت استفاده را ببرد.

اکنون و پس از مشغول شدن آقای چو در Digital Domain، تحلیل های دیگری نیز صورت گرفته اند؛ اینکه چنین حرکتی می تواند معنای فراوانی داشته باشد زیرا اچ تی سی می خواهد در زمینه هدست های واقعیت مجازی حضوری پر رنگ داشته باشد و از طرفی Digital Domain نیز وظیفه تولید جلوه های بصری مشهورترین فیلم های سینمایی را بر عهده دارد و پیش از این تلاش های کوچکی برای پا گذاشتن در این عرصه نیز داشته است. حال همکاری این دو شرکت می تواند باعث رخ دادن اتفاقات جالبی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • NaSer
    NaSer | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    خب خدا رو شکر، نگران مشکل بیکاری این بنده خدا بودم که حل شد.
    پ.ن: خبر رو نخوندم اینو از روی تیتر گفتم.

  • m. masoud
    m. masoud | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    حالا رفته اونجا نزنه جلوه های ویژه رو هم داغون کنه بعد مثلا فیلم Fast & Furious 8 رو کسی نبینه، شکست تجاری بخوره. وین دیزلم از بازی تو قسمت های بعد انصراف بده.

  • SarSar
    SarSar | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    اچ تی سی واقعا حیفه از بین بره یا از دور رقابت کنار بره! من one x داشتمو 8x واقعا برند با کیفیتیه، یخورده رو بحث ظاهر کار کنه و رو تبلیغات واقعا رشد خوبی میکنه. نمیدونم چرا طراحی گوشیهای قدیمیش بهتر بود! واقعا هنوزم که هنوزه گوشی به خوشگلیه One X ندیدم.

مطالب پیشنهادی