ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی «Apple TV» با افزایش قیمت زیادی رو به رو خواهد بود

برای افرادی که از کامپیوتر و موبایل های ساخته شده توسط اپل استفاده ای حرفه ای می کنند، داشتن «Apple TV» نیز یکی از ضروریات به شمار می رود. با بهره گیری از این وسیله، به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

برای افرادی که از کامپیوتر و موبایل های ساخته شده توسط اپل استفاده ای حرفه ای می کنند، داشتن «Apple TV» نیز یکی از ضروریات به شمار می رود. با بهره گیری از این وسیله، به راحتی می توانید محتوای موبایل یا کامپیوتر خود را به نمایشگر انتقال داده و یا در صورت داشتن اشتراک نت‌فلیکس، از سرویس های آنلاین آن بهره برید.

این محصول در ایالات متحده به علت کاربردهای بالایی که دارد، بسیار پر طرفدار است و روز گذشته برایتان از احتمالات و شایعات جدیدی در خصوص این دستگاه نوشتیم. دستگاهی که گویا می تواند اولین قدم های [دوباره] اپل در حوزه گیمینگ باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

انتظار می رود که این شرکت در تاریخ ۱۸ شهریور ماه از اپل تی وی جدید پرده برداری کند و گفته شده که در آن از پردازنده A8 که توسط خود اپل توسعه یافته استفاده شده است.

امروز اما خبر رسیده که این محصول که اخیرا قیمتش به ۶۹ دلار تقلیل پیدا کرده بود، با قیمتی بالاتر به دست کاربران خواهد رسید و همین مسئله می تواند صحت استفاده اپل از سخت افزار قوی تر و قابلیت هایی که پیشتر در موردشان شنیده بودیم را تایید نماید.

وب سایت 9to5Mac اکنون خبر می دهد که در کنفرانس روز چهارشنبه، نسل جدید اپل تی وی با قیمتی بین ۱۴۹ الی ۱۹۹ دلار رونمایی خواهد شد. این محصول پیش از این با قیمت ۹۹ دلار عرضه می شد و پس از ۵ سال، برای اولین بار است که اپل بهایی بیش از ۱۰۰ دلار را برایش طلب خواهد کرد.

در این میان منبع مذکور همچنین گزارش داده که اپل تصمیم دارد نمونه ارزان تر را نیز برای کاربرانی که به نسل جدید و قابلیت هایش نیازی ندارند، به فروش برساند و تولید آن را قطع نکند. همانگونه که ذکر کردیم، اپل نمونه فعلی محصول مورد بحث را با قیمتی معادل ۶۹ دلار به فروش می رساند.

اخیرا شایع شده بود که اپل می خواهد دستیار دیجیتالی خود، سیری را به Apple TV بیاورد و از طرف دیگر نیز روز گذشته وب سایت Tech Crunch خبر داد که ریموت کنترل آن مجهز به سنسورهای حرکتی شده و می تواند همچون کنترلر کنسول Wii عمل کند.

اپل تصمیم دارد تا به همه این ابهامات در روز چهارشنبه، ۱۸ شهریور ماه پاسخ دهد. می توانید در آن تاریخ با دیجیاتو برای کسب اخبار لحظه به لحظه همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Ali
    Ali | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    درسته میشه به شبکه های مانند نتفلیکس امازون دسترسی داشت ولی عملا توی ایران بدرد نمی خوره چون نه اینترنت پرسرعت رو داریم و هم این فیلتر هوشمند که بیشتر خنگ میزنه
    موبایل های اندرویدی قابلیت cast screen دارن که متاسفانه ایفون ازش برخوردار نیست این دستگاه یکی از کارهاش پور کردن خلاء این امکان هست
    ....
    کلا از نظر من این دستگاه بی فایده هست اگر فقط هدف پخش کردن فیلم باشه دستگاه های بهتر با امکانات بیشتر موجوده

  • danial_shahinpoor
    danial_shahinpoor | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    قیمتش مهم نیست مهم کیفیته من حاظرم تا چهار میلیون هزینه کنم ولی وسیله با کیفیتی بخرم


    فقط منتظرم تا بیاد

  • سپهر
    سپهر | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    سلام ببخشید که سوالم شاید مسخره بیاد ولی یکی میتونه برای من توضیح بده که apple TV چی هست؟!

    • سینا
      سینا | ۹ شهریور ۱۳۹۴

      یه محصولی هستش که میتونی محتوای ایفون و ایپد رو روی تی وی پخش کنی واز طریق این دستگاه به شبکه های اینترنتی مثله نتفلیکس امازون و غیره دسترسی داری

  • كاوه
    كاوه | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    بی‌صبرانه منتظرشم .

مطالب پیشنهادی