ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس Poseidon Platinum GTX 980Ti را معرفی کرد

آخرین سری کارت های انویدیا قابلیت های بالایی دارند و GTX 980 Ti یکی از بهترین های بازار با قیمتی نسبتا بالا است اما اگر به دنبال عملکردی فوق العاده می گردید، بهتر است اندکی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

آخرین سری کارت های انویدیا قابلیت های بالایی دارند و GTX 980 Ti یکی از بهترین های بازار با قیمتی نسبتا بالا است اما اگر به دنبال عملکردی فوق العاده می گردید، بهتر است اندکی هزینه کنید.

شرکت هایی نظیر ایسوس که کارت های خودشان را بر اساس تکنولوژی انویدیا می سازند، تقریبا روی یک پایه ی سخت افزاری حرکت می کنند اما تفاوت در میزان اوورکلاک و سیستم خنک کننده ایجاد می شود. Poseidon Platinum GTX 980Ti که مدل جدیدی از GTX 980 Ti است، از خانواده RoG آمده و سیستم خنک کننده ی فوق العاده ای دارد.

سرعت پردازنده روی 1228 مگاهرتز قفل شده که البته به لطف اوورکلاک شاهد این اتفاق هستیم. سرعتی که ذکر شد در میان تمام GTX 980 Ti های موجود در بازار بی نظیر است و عملا قدرتمندترین کارت ممکن از روی این گرافیک است.

Auto Extreme، پروسه تولید جدید کارت های گرافیکی ایسوس است که نیروی انسانی را از خطوط تولید حذف کرده و همه چیز مکانیکی پیش می رود. قیمت کارت هنوز اعلام نشده اما ایسوس تصمیم دارد نرم افزارها و اشتراک هایی به ارزش ده ها دلار در کنار این مجموعه برای خریداران به رایگان قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Shayan
    Shayan | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا من از دوستای گیمرم پورسیدم همه کارت گرافیکای AMD رو ترجیح میدادم و R9 رو خیلی سرتر تر از این مدلای انویدیا میدونستن

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    حالا هی دل ما رو خون کن!

    مرسی دیجیاتو

مطالب پیشنهادی