ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی تازه در مورد تراکم پیکسلی نمایشگر آیفون های جدید

اکانت Weibo فاش کننده سریالی چین به نام KJuma@ اخیرا اطلاعاتی را منتشر کرده که به آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اپل مربوط می شوند. براساس یکی از نمودارهای منتشر شده در این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

اکانت Weibo فاش کننده سریالی چین به نام KJuma@ اخیرا اطلاعاتی را منتشر کرده که به آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اپل مربوط می شوند.

براساس یکی از نمودارهای منتشر شده در این اکانت، آیفون 6 اس مجهز به نمایشگری 4.7 اینچی با رزلوشن 1125 در 2000 پیکسل و تراکم پیکسلی 488ppi است.

براساس این شایعه نمایشگر مدل آیفون 6 اس پلاس نیز رزلوشنی برابر با 1242 در 2208 پیکسل و تراکم پیکسلی 460ppi دارد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حال برای آنکه درک بهتری از این اعداد و ارقام به دست بیاورید باید به اطلاع تان برسانیم که آیفون 6 مجهز به نمایشگری با رزلوشن 750 در 1334 پیکسل (تراکم پیکسلی 326ppi) است و مدل آیفون 6 پلاس هم نمایشگری با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل با تراکم پیکسلی 401ppi دارد. جالب است بدانید که براساس ارزیابی های گذشته قرار نبود که رزلوشن آیفون های جدید اپل تغییر پیدا کند.

در اکانت Weibo این فاش کننده همچنین امتیازات مربوط به بنچمارک Geekbench نیز برای آیفون 6 اس دیده می شود که ادعا گردیده به آیفون های جدید تعلق داشته باشند و روز پنجشنبه گذشته انجام شده.

این اطلاعات نشان می دهند که آیفون های جدید مجهز به چیپست A9 است و پردازنده آن سرعت کلاکی برابر با 1.8 گیگاهرتز دارد.

علاوه بر این روشن شده که نسخه های آتی آیفون از 2 گیگابایت رم بهره خواهند برد و آنطور که در این بنچمارک مشخص شده امتیاز عملکرد پردازنده چیپست A9 در حالت تک هسته ای برابر با 2248 و در وضعیت چند هسته ای 4036 است.

البته این را هم باید در نظر داشته باشید که اطلاعات منتشر شده در حد شایعه هستند و بهتر است که اندکی با دیده تردید به آنها نگریسته شود. خبر خوب البته این که تا زمان معرفی آیفون های جدید مدت زیادی باقی نمانده و اپل نیز در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم روز چهار شنبه خود در سال بیل گراهام سانفرانسیسکو است.

Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plus-screen-resolutions-leak-iPhone-6s-goes-through-Geekbench

Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plus-screen-resolutions-leak-iPhone-6s-goes-through-Geekbench (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • shahin
    shahin | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا قضیه چیه این همون اپله که میگف ریزولیشن 300 ppi بیشتر برای انسان هیییچ تاثیری نداره

  • سامان
    سامان | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    در خصوص آيفون +6 قاعدتا يك روزي بايد رزولوشن از 1920 در 1080 به 2208 در 1242 تبديل بشه. چون در محيط برنامه نويسي، كدها براي رزولوشن اخير هست كه اصطلاحا رزولوشن 3x@ ناميده مي شود.
    اما در مورد آيفون 6 عادي نيازي به افزايش رزولوشن نيست. چون تمام برنامه ها با رزولوشن موجود نوشته شده اند.

  • عرفـــان
    عرفـــان | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    خب پس دیگه خداروشکر چشم ها میتونن تفاوت تعداد پیکسل ها رو تشخصی بدن ازین به بعد :v و تراکم پیکسلی بالا که قبل ازین چیز غیر ضروری ای بود الان کاملا لازم و ضروری میشه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی