ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از ساعت های هوشمند اندرویدی به اپلیکیشن اسکایپ افزوده شد

با عرضه نسخه ۶.۴ اپلیکیشن اسکایپ برای اندروید، کاربران  ساعت های هوشمند مجهز به این پلتفرم می توانند از برخی قابلیت های نرم افزار یاد شده روی ابزار پوشیدنی خود نیز بهره مند شوند. کاربران Android Wear حالا می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

با عرضه نسخه ۶.۴ اپلیکیشن اسکایپ برای اندروید، کاربران  ساعت های هوشمند مجهز به این پلتفرم می توانند از برخی قابلیت های نرم افزار یاد شده روی ابزار پوشیدنی خود نیز بهره مند شوند.

کاربران Android Wear حالا می توانند با استفاده از متن های از پیش ذخیره شده، فرامین صوتی یا کشیدن شکل، به پیام های اسکایپ، روی ساعت هوشمند پاسخ دهند.

اما لازم است بدانید برقراری تماس با اسکایپ به همین شکل، هنوز ارائه نشده است و در صورت دریافت تماس در این نرم افزار تنها می توانید نوتیفیکیشن آن را روی ابزار پوشیدنی خود مشاهده نموده و در صورت قبول تماس دریافتی لازم است برای انجام آن به تلفن هوشمند خود مراجعه نمایید.

mute، pause و قطع کردن حین برقراری تماس صوتی یا تصویری نیز گزینه های دیگری است که در نسخه جدید این اپلیکیشن ارائه شده اند.

مایکروسافت مدتی پیش نیز با عرضه یک اپلیکیشن برای پلتفرم iOS، امکانات مشابهی را به کاربران اسکایپ و اپل واچ ارائه کرده بود.

هرچند امکان پیام رسانی با اسکایپ عموماً قابلیتی نیست که کاربران در هنگام انتخاب ساعت هوشمند آن را در نظر داشته باشند، اما با این وجود حالا کاربران ساعت هایی مثل Moto 360، Huawei Watch، LG Watch Urbane و Asus ZenWatch نیز می توانند مثل خریداران ساعت اپل، از این اپلیکیشن اجتماعی بهره مند گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی