ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از تبلت اندرویدی Pixel C پرده برداشت

احتمالاً کروم بوک های پیکسل گوگل را که در نوع خود جز بهترین ها محسوب می شوند را به خاطر داشته باشید. امروز در رویداد نکسوس های کمپانی ساکن مانتین ویو خانواده ی پیکسل صاحب ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۵۲

احتمالاً کروم بوک های پیکسل گوگل را که در نوع خود جز بهترین ها محسوب می شوند را به خاطر داشته باشید. امروز در رویداد نکسوس های کمپانی ساکن مانتین ویو خانواده ی پیکسل صاحب عضو جدیدی شد؛ تبلتی ۱۰.۲ اینچی که نام پیکسل C را به خود گرفته و به جای Chrome OS اندروید ۶.۰ مارشملو را اجرا می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنی است بر خلاف دیگر محصولاتی که تا به امروز رونمایی گشته بودند اخبار و شایعات چندانی در رابطه با Pixel C به بیرون درز پیدا نکرده بود و البته حالا با دستگاهی مواجه هستیم که تا حدی از راهکارهای مشابه سرفس مایکروسافت و آیپد پرو اپل پیروی می کند و کاملاً هم توسط خود گوگل توسعه یافته.

تبلت مورد بحث قدرتش را از چیپست Tegra X1 و سه گیگابایت حافظه ی رم می گیرد و شرکت سازنده آن را گجتی توانمند برای انجام امور و البته پرداختن به سرگرمی های چند رسانه ای می داند. ناگفته نماند که صفحه نمایش دستگاه ۱۰.۲ اینچی بوده و با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۸۰۰ پیکسل تراکمی برابر با ۳۰۸ ppi را فراهم می آورد، ضمن اینکه روشنایی این نمایشگر می تواند به ۵۰۰ نیت برسد.

gsmarena_005

ضمناً برای دیوایس یاد شده کیبردی کامل و ۱۴۹ دلاری نیز آماده گشته تا کار تایپ کردن برای کاربران بسیار ساده تر از همیشه پیش برود؛ این کیبرد به صورت خودکار توسط تبلت شارژ می شود و فرد در عملیات شارژ آن هرگز دخیل نخواهد بود.

از نکات دیگر هم اینکه در پشت تبلت پایه ای وجود ندارد و صفحه کلید هنگامیکه به آن وصل می گردد نقش استند را نیز ایفا نموده و اجازه می دهد گجت در زاویه ای بین ۱۰۰ الی ۱۳۵ درجه قرار گیرد. ارتباط میان کیبرد و دستگاه نیز بر پایه بلوتوث تعریف شده.

gsmarena_004

دیوایس به پورت USB-C هم مجهز گشته و همانطور که گوگل در I/O‌ امسال نیز اشاره کرده بود رفته رفته مشخص می شود که درگاه مذکور بدل به استانداردی در محصولات آینده خواهد گشت.

نسخه ۳۲ گیگابایتی پیکسل C با قیمت ۴۹۹ دلار و نمونه ی ۶۴ گیگابایتی اش در ازای ۵۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و خریداران برای دریافت آن می بایست تا ماه اکتبر منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • firebird
    firebird | ۷ مهر ۱۳۹۴

    رسما میخ رو کوبید رو تابوت کروم او اس!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی