ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Flow for Instagram؛ اپ شخص ثالث اینستاگرام برای مشاهده آسان فید تصاویر

اپلیکیشن رسمی اینستاگرام، ممکن است در نظر بسیاری از کاربران کامل و بدون نقص باشد، اما مطمئنا صاحبان دستگاه های آیپد با این عقیده موافق نیستند. اینستاگرام مدتهاست از انتشار نسخه بهینه سازی شده اپلیکیشن خود برای آیپد خودداری می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن رسمی اینستاگرام، ممکن است در نظر بسیاری از کاربران کامل و بدون نقص باشد، اما مطمئنا صاحبان دستگاه های آیپد با این عقیده موافق نیستند.

اینستاگرام مدتهاست از انتشار نسخه بهینه سازی شده اپلیکیشن خود برای آیپد خودداری می کند و همین باعث شده تا کاربران تبلت های اپل، با نسخه مخصوص آیفون اینستاگرام (که ابدا برای اجرا روی صفحات بزرگ مناسب نیست) کنار بیایند.

Flow for Instagram اپلیکیشن شخص ثالثی است که مشکل اپ رسمی اینستاگرام را با رابط کاربری بهینه شده اش برای صفحات بزرگ پوشش داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تیم توسعه دهنده Flow for Instagram در ابتدا کاربران آیپد را هدف گرفته بودند، اما به تازگی و با انتشار نسخه آیفون در تلاشند تا این اپلیکیشن را به عنوان برترین ابزار شخص ثالث برای اینستاگرام مطرح کنند.

به غیر از امکان آپلود عکس و ویدئو در حساب کاربری، که به خاطر محدود بودن API اینستاگرام امکان پذیر نیست، Flow for Instagram از همه نظر یک اپلیکیشن شخص ثالث ایده آل برای کاربران اینستاگرام است: رابط کاربری بسیار منظم، امکان لایک کردن و نوشتن نظر، جستجو بر اساس اسم و هشتگ و موقعیت جغرافیایی، نمایش عکس های فید به صورت بندانگشتی و سوایپ برای جابجایی تصاویر تنها برخی از امکانات آنند.

برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.
برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.

از دیگر قابلیت های Flow for Instagram که تجربه اش را برای کاربران iOS به امری واجب تبدیل کرده، امکان اشتراک مستقیم محتوا در فیسبوک و توئیتر، ذخیره عکس و ویدئو در گالری و امکان افزودن کاربران و هشتگ ها به بخش بوکمارک هستند.

این اپ در نسخه آیپد تنها در حالت افقی قابل استفاده است، و در نسخه آیفون به حالت نمایش عمودی محدود شده. اما به دلیل اینکه تصاویر فید را به طور بندانگشتی نشان می دهد می توانید مطمئن باشید که با استفاده از آن، به هیچ عنوان پست های جدید دوستان یا صفحاتی که برایتان اهمیت دارند را از دست نخواهید داد.

Flow for Instagram را می توانید به رایگان دانلود کنید، اما برای استفاده همزمان از چند حساب کاربری، دسترسی به تم های رنگی، ذخیره تصاویر و مخفی کردن کاربران بدون نیاز به آنفالو می بایست هزینه 3.99 دلاری آن را برای ارتقا به نسخه حرفه ای بپردازید.

Flow for Instagram

Flow for Instagram

سازنده: Codegent Bangkok قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 28.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Taimaz Sanayi
    Taimaz Sanayi | ۹ مهر ۱۳۹۴

    دقيقا مشكل من تو آيپد همينه تا به حال هرچي اپليكشن شخص ثالث اينستاگرام امتحان كردم جواب ندادن احتمالا مشكل از ف.... باشه !

    • rk.reza
      rk.reza | ۹ مهر ۱۳۹۴

      خوش به حال کاربرای اندروید چون میتونن تمام اپ هارو روی هر دیوایسی از 3 اینچ بگیر تا 12 اینچی بدون هیچ محدودیتی اجرا کنن اما کاربرای اپل با این محدودیت های مسخرشون خخخخ حقشونه

      • Taimaz Sanayi
        Taimaz Sanayi | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

        من یک سال قبل دقیقا همین وقت سال نظرم باهات یکی بود
        می خواستم نوت پرو بگیرم ، گفتم یعنی چی این محدودیت های بیخودی اما یه تجربه است بعضیا دوست دارن بعضیا نه من واقعا از تجربه ی IOS پشیمون نیستم

  • elias
    elias | ۹ مهر ۱۳۹۴

    این instagram هم واقعا شورشو دراورده
    اون از وضعیت برنامش برای ویندوزفون
    اینم برای ایپد
    معلوم نیست هدفش چیه اصلا
    حالا میگن ویندوز کمه
    ایپد که زیاده. تنبلی از خودشونه

مطالب پیشنهادی