ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کمپانی ZTE مشخصه های فنی، قیمت و مناطق عرضه تلفن هوشمند Axon Mini را اعلام کرد

در رویدادی که امروز برگزار شد ZTE از برنامه هایش برای عرضه پرچمداران خود سخن به میان آورد و همچنین جزئیات کامل تر و دقیق تری را در مورد مشخصه های تلفن هوشمند Axon Mini ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

در رویدادی که امروز برگزار شد ZTE از برنامه هایش برای عرضه پرچمداران خود سخن به میان آورد و همچنین جزئیات کامل تر و دقیق تری را در مورد مشخصه های تلفن هوشمند Axon Mini مطرح نمود.

گفتنی است که برند چینی مورد بحث Axon Mini را اولین بار در ماه جولای برای عموم به نمایش درآورد و در آن بازه ی زمانی این دستگاه اولین اسمارت فونی محسوب می شد که حتی پیش از آیفون ۶ اس اپل و میت اس هوآوی دارای فناوری فورس تاچ بود، البته شرکت سازنده از صحبت در رابطه با مشخصه های فنی خودداری کرد و این ویژگی ها در ابهام باقی مانند؛ ابهامی که عاقبت امروز برطرف شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بدنه Axon Mini از آلیاژ آلومینیوم-تیتانیوم به کار رفته در هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ ساخته شده و کمپانی تولید کننده آن را به نمایشگر ۵.۲ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز نموده که رویش توسط شیشه ۲.۵D پوشانده شده است.

از دیگر مشخصه های اصلی این دستگاه نیز می توان به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۶، پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۵۰، سه گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی قابل افزایش ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

ناگفته نماند که در قسمت پشتی دیوایس نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و دارای فوکوس خودکار فازی جای گرفته و بخش جلویی هم از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی میزبانی می نماید. باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و میکروفون های دوگانه برای برقراری تماس های صوتی با کیفیت تر هم از دیگر خواص محصول هستند و ZTE جهت بالا بردن امنیت موبایل مورد بحث راهکارهای زیستی همچون کنترل صوتی، اسکن اثر انگشت و اسکن چشمی را نیز فراهم آورده.

Axon Mini در سه رنگ طلایی، نقره ای و رز گلد به دست کاربران خواهد رسید و ابتدا افراد در چین از طریق فروشگاه های آنلاین و برخی خرده فروشی های معین قادر به خریدش خواهند بود و اندکی بعد نیز عرضه اش در هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، روسیه، ژاپن، هند، استرالیا، فرانسه، آلمان، ترکیه، اسپانیا و ایتالیا آغاز می شود.

قیمت نیز بر حسب منطقه عرضه متفاوت است و مثلاً در چین افراد می بایست هزینه ای معادل ۳۶۲ دلار آمریکا را پرداخت کنند، ضمن اینکه یک نسخه ی ویژه با لوگوی تیم های NBA نیز ارائه می گردد که قیمتی ۴۲۵ دلاری برایش در نظر گرفته شده.

AXON-Watch_1-w600

ZTE طی مراسم امروزش به Axon Watchکه قبلاً معرفی شده بود نیز پرداخت و ذکر نمود این اسمارت واچ به زودی از طریق MyZTE Store در دسترس قرار خواهد گرفت. ساعت هوشمند مورد بحث از نمایشگری ۱.۴ اینچی و محافظت شده بوسیله گوریلا گلس و کریستال یاقوت کبود بهره می برد، باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و ۵۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل Tencent، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۱ و گواهی IP67 نیز از دیگر مشخصه هایش هستند.

Axon Watch می تواند به مدت سی دقیق در عمق تقریباً یک متری آب مقاومت کرده، اپلیکیشن های رایجی همچون WeChat و QQ را اجرا نماید و امور معمولی مانند به ثبت رساندن میزان فعالیت های ورزشی را نیز به سرانجام رساند.

AXON-mini_1-w600 AXON-mini_2-w600 AXON-mini_3-w600 AXON-mini_5-w600 AXON-mini_6-w600 AXON-mini_7-w600 AXON-mini-NBA_4-w600 AXON-mini-NBA-version_1-w600 AXON-mini-NBA-version_2-w600 AXON-mini-NBA-version_3-w600 AXON-mini-NBA-version_4-w600 AXON-mini-NBA-version_5-w600 AXON-mini-NBA-version_6-w600 AXON-mini-NBA-version_7-w600

 

AXON-Watch_1-w600 AXON-Watch_2-w600 AXON-Watch_3-w600 AXON-Watch_4-w600 AXON-Watch_5-w600 AXON-Watch_6-w600

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    قیمت این ساعت چنده؟

  • آریا
    آریا | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    گ.شیش که شبیه الکاتله

  • س
    س | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    هم گوشیش هم ساعتش فوق العاده زیبان ، سنگ تموم گذاشته تو طراحی ، من ک خیلی خوشم اومد

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    جلوش ادمو به یاد اچ تی سی One S میندازه، چیزی که در مورد این گوشی جالبه توجه ویژه زد تی ای به بخش صدا و چیپ صدا این گوشیه Unbox Therapy هم یک بار نسخه اصلی این گوشیو با پرچمدارای دیگه تو از نظر پخش صدا با هندزفری مقایسه کرد: youtube.com/watch?v=c6RScaAjqV4
    نمیدونم توی نسخه مینی هم مثل نسخه اصلی این تاکید روی صدا رو داره یا نه

  • رامین
    رامین | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    512 گیگا بایت رم؟!؟

مطالب پیشنهادی