الکترونیک آرتز: علاقه ای به ساخت نسخه ی Remaster بازی هایمان نداریم

الکترونیک آرتز سال نسبتا خوبی را پشت سر می گذارد و و در چند وقت اخیر، چند عنوان از قبیل فیفا 16 را منتشر نموده که با بازخورد بسیار خوبی مواجه همراه بوده است. این شرکت هم چنین، عنوان مورد انتظار Star Wars Battlefront را نیز برای تعطیلات کریسمس در برنامه ی کاری خود دارد و انتظار می رود که در چند ماه آینده به سوددهی بسیار زیادی برسد.

با این حال، پیتر مور، مدیر عملیاتی این کمپانی، به تازگی و در مصاحبه با وب سایت IGN، به صحبت هایی درباره ی برنامه های آتی شرکت پرداخته و خاطر نشان کرده که الکترونیک آرتز، به هیچ وجه تمایلی به ساخت نسخه های بازسازی و HD بازی های پیشین خود ندارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مور در مصاحبه ی خود با قاطعیت اعلام کرد که الکترونیک آرتز تمایلی به ساخت نسخه های بازسازی ندارد و به اعتقاد او، ساخت چنین بازی هایی تنها زمانی به وقوع می پیوندد که شما دیگر هیچ ایده ی جدیدی نداشته باشید.

مور توضیح داد که به خاطر ماهیت شرکت الکترونیک آرتز و نیز فعالیت های آن، دیگر وقتی برای ساخت عناوین بازسازی شده باقی نمی ماند و آن ها تنها به دنبال این هستند که دائما به سمت جلو پیشروی کنند.

البته مور ارزش نسخه های بازسازی کمپانی های دیگر را زیر سوال نبرد و گفت:

برای بسیاری از کمپانی ها، نسخه های بازسازی با هدف سودآوری بیش تر ساخته می شوند. شما یک IP موفق دارید و می توانید با بازسازی آن، برخی از مخارج خود را تامین کنید؛ این مسئله عالی است. اما ما چنین کاری نمی کنیم. بعید می دانم چنین کاری با فرهنگ ما هم خوانی داشته باشد.

با تمام این تفاسیر و با توجه به اعلامیه ی مور، می توان به قطع گفت که در آینده ی نزدیک شاهد هیچ نسخه ی بازسازی از بازی های قدیمی الکترونیک آرتز نخواهیم بود و این شرکت، تمرکز خود را عرضه ی عناوین جدید متمرکز کرده است. اما اگر به دنبال تجربه ی دوباره ی بازی های قدیمی این کمپانی هستید می توانید از سرویس EA Access و EA Origin روی اکس باکس وان و پی سی بهره ببرید.

مطالب مرتبط

سری فیفا شاید دیگر به صورت سالانه عرضه نشود

اگر از طرفداران بازی های ورزشی باشید حتماْ‌ از انتشار نسخه جدید این بازی ها به صورت سالانه در انتهای تابستان هر سال، مطلع خواهید بود. بسیاری از این بازی های سالانه، تغییرات چندانی با قسمت قبلی خود نداشته و همیشه، ارزش خرید ندارند. حال اگر شما قصد استفاده از همان نسخه فعلی بازی ورزشی خود... ادامه مطلب

فیفا 17 برای ویندوز 10 موبایل منتشر شد

با وجود طولانی شدن انتظار برای عرضه نسخه های اندروید و iOS جدیدترین نسخه فیفا، الکترونیک آرتز نسخه ویندوز 10 موبایل این بازی محبوب را برای تلفن های هوشمند ویندوزی منتشر کرد. همچون اغلب بازی های فیفا برای دستگاه های قابل حمل، فیفا 17 ویندوز موبایل به نوعی نسخه به روز رسانی شده ی بازی سال گذشته... ادامه مطلب

سازمان های نظارتی خرید لوت باکس در بازی هایی مانند فیفا 18 را شرط بندی می دانند

در طول کنفرانس مالی الکترونیک آرتز برای سه ماهه چهارم سال مالی 2018، اندرو ویلسون، مدیر اجرایی این کمپانی اعلام کرد که بعضی از سازمان های نظارتی در اروپا، لوت باکس های بازی هایی مانند فیفا 18 را قمار کردن می دانند. ویلسون می گوید الکترونیک آرتز در رابطه با این موضوع با نهادهای مشابه ای... ادامه مطلب

بتلفیلد 5 احتمالاً از بلک آپس 4 و دیگر رقبا شکست می‌خورد

با نزدیک شدن به اواخر تابستان و شروع فصل پاییز، باید انتظار بازی های بزرگی که در فاصله زمانی کوتاهی منتشر می شوند را داشته باشیم. با توجه به ترافیک سنگین بازی های پاییزی، بعضی از ناشران سعی می کنند تا عناوین خود را با یک فاصله زمانی معین نسبت به یک بازی بزرگ دیگر... ادامه مطلب

راهنمای تروفی‌ و اچیومنت‌های فیفا 19

در حالی که مدتی تا عرضه‌ی رسمی بازی FIFA 19 باقی مانده بود، لیست اچیومنت‌های نسخه‌ی ایکس باکس وان و سپس لیست تروفی‌های نسخه‌های پلی استیشن 4 در فضای مجازی منتشر شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، لیست تروفی‌های FIFA 19 تغییرات چندانی نسبت به بازی FIFA 18 نداشت. تعدادی از تروفی‌های بازی FIFA 19 به گونه‌ای... ادامه مطلب

بررسی بازی FIFA 2016؛ سایه ی سنگین رئالیسم

عرضه ی نسخه های مختلف بازی های ویدئویی به صورت سالانه، کار چندان ساده ای نیست. منظورم این است که به سری بازی هایی چون کال آو دیوتی یا اساسینز کرید نگاه کنید. سال ها پیش این سری بازی و بسیاری دیگر بازی های مشابه، در چه جایگاهی بودند و حالا کجا هستند؟ عرضه ی... ادامه مطلب

نظرات ۱۹

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x