ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارپ از تلفن هوشمند تازه خود با الهام از یک انیمیشن ژاپنی پرده برداشت

چندی پیش به مناسب بیستمین سالگرد پخش سریال ژاپنی Neon Genesis Evangelion یک قطار سریع السیر در این کشور رونمایی شد و حالا شارپ از یک تلفن هوشمند اندرویدی با نام SH-M02-EVA20 پرده برداشته است. در این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

چندی پیش به مناسب بیستمین سالگرد پخش سریال ژاپنی Neon Genesis Evangelion یک قطار سریع السیر در این کشور رونمایی شد و حالا شارپ از یک تلفن هوشمند اندرویدی با نام SH-M02-EVA20 پرده برداشته است.

در این نام، عبارت SH-M02 از اسم محصولی تحت همین عنوان اقتباس شده و  EVA20 هم نشان می دهد که موبایل مورد بحث با الهام از انیمیشن یاد شده طراحی گردیده. طبق اعلام شارپ، تنها 30 هزار دستگاه از این موبایل تولید می شود و خود موبایل هم با قیمت حدودی 704 دلار به فروش می رود.

بدنه این دستگاه به خاطر رنگ های پرطراوت سبز و ارغوانی اش و همچنین طرح ربات Unit 01 که روی پشت آن حک شده بسیار زیبا و قابل توجه است اما مشخصات فنی آن در حد دستگاه های کاملا معمولی است؛ برای نمونه یک چیپست 1.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون ، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است که البته از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاء خواهد بود.

در کنار این مشخصات تکراری اما امکانات متعددی برای این موبایل در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به قاب اختصاصی، والپیپرهای مختلف برای هر روز هفته،  و فکت های صوتی گوناگون اشاره نمود که از این سریال ژاپنی و شخصیت های اصلی آن گرفته شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hublot
    hublot | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    باید دست به کار بشم و یکی بخرم

  • رایموند
    رایموند | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    درود...ای ول..گوشی خوبیه و طرح هم همین طور...من به شدت انیمه باز ژاپنیم تا انبمه دانلود نکنم اروم نمیشم!

مطالب پیشنهادی