ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هیدئو کوجیما پس از 29 سال از کونامی جدا شد

خالق سری Metal Gear و کارگردان نسخه پنجم تحت عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، پس از جدال فراوان بالاخره از کونامی جدا شد. در گزارشی که امروز توسط The New Yorker منتشر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

خالق سری Metal Gear و کارگردان نسخه پنجم تحت عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، پس از جدال فراوان بالاخره از کونامی جدا شد. در گزارشی که امروز توسط The New Yorker منتشر گشت، گفته می شود که آخرین روز کاری هیدئو کوجیما در کمپانی متبوع اش، 9 اکتبر بوده است.

استعفا از تمامی امور در کونامی بدان معناست که کوجیما دیگر سرپرست بخش Kojima Productions و کارگردان سری متال گیر نخواهد بود. کوجیما پروداکشنر استودیویی بود که این کارگردان شهیر، در سال 2005 درون کونامی راه اندازی نمود.

اوایل امسال، کونامی خبر از لغو ساخت سایلنت هیلز، پروژه مشترک کوجیما و گیرمو دل تورو داد، چند ماه بعد در اواسط تابستان و درست چند هفته پیش از عرضه MGS V: The Phantom Pain، کونامی نام استودیو کوجیما پروداکشنز را تغییر داد و عبارت A Hideo Kojima Game را از روی باکس آرت های بازی برداشت.

هنوز مشخص نیست که کارگردان نام آشنا و محبوب ژاپنی، پس از 29 سال کار و تلاش در کونامی و توسعه سری متال گیر، حالا می خواهد چه کند. ارتباط وی با دل تورو، کارگردان هالیوودی و خالق فیلم هایی نظیر Pan's Labyrinth و Crimson Peak بسیار قدرتمند است و هیچ بعید نیست که این دو در آینده بتوانند باز هم با یکدیگر همکاری نزدیکی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    بره سونی کلاس خودش میره بالاتر (فک نکنین سونی منتظره تا بیادش ولی اگه بیاد اغوش سونی به روش بازه )

  • amirmahdi
    amirmahdi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    اگر با سونی همکاری کنه چی بشه خدا کنه بره با سونی همکاری کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی