ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مطابق گزارش کاربران در iOS 9.1 مشکل استفاده از خدمات LTE ایرانسل برطرف شده است

همانطوری که اندکی قبل در دیجیاتو نوشتیم تنها یک ماه پس از عرضه ی iOS 9 امروز نسخه ی ۹.۱ این سیستم عامل از جانب کمپانی اپل ارائه شده است. در این ورژن شاهد اضافه گشتن اموجی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

همانطوری که اندکی قبل در دیجیاتو نوشتیم تنها یک ماه پس از عرضه ی iOS 9 امروز نسخه ی ۹.۱ این سیستم عامل از جانب کمپانی اپل ارائه شده است. در این ورژن شاهد اضافه گشتن اموجی هایی تازه، بهبود یافتن ویژگی Live Photos و همچنین برطرف شدن برخی از باگ ها هستیم.

اگر به خاطر داشته باشید در نسخه ی نهم پلتفرم مورد بحث برند ساکن کوپرتینو بنا را بر این گذاشته بود که کاربران آی دیوایس ها تنها قادر باشند از خدمات 4G LTE اپراتورهای مورد تائید این شرکت استفاده نمایند.

استدلال کمپانی مذکور نیز اینگونه بود که برخی از خدمات دهندگان به دلیل عدم رعایت استانداردهای معمول -برای ارائه خدمات 4G- سبب می شوند میزان مصرف باتری آیفون و سایر دستگاه های مشابه افزایش یابد که این مسئله در نهایت منجر به ایجاد گلایه از جانب کاربران خواهد شد.

در کشورمان ایران، اپراتور دوم یا همان ایرانسل نیز از جمله سرویس دهندگانی بود که به خاطر سیاست مورد اشاره در بالا برای ارائه ی خدمات 4G به کاربران آیفون به مشکل برخورده بود و از این قشر طی پیامکی خواسته بود فعلاً دستگاه های شان را به iOS 9 به روز رسانی نکنند.

امروز و پس از عرضه iOS 9.1 کاربران گزارش می کنند مشکل مرتبط به خدمات LTE ایرانسل برطرف شده و دوباره قادر گشته اند از این سرویس روی تلفن های هوشمند آیفون استفاده نمایند. نظر شما در این رابطه چیست و آیا پس از ارتقا توانسته اید از خدمات یاد شده مجدداً استفاده نمایید یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • جواد
    جواد | ۱ فروردین ۱۳۹۵

    چه اینترنت مزخرفی داره ملت ما

    پایین ترین سرعت اینترنت دنیاست
    بخدا افغانستان نتش بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی