ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Garmin، سه ساعت هوشمند معرفی کرد

کمپانی Garmin امروز سه عدد ساعت هوشمند جدید را معرفی نمود که یکی از آنها، به سنسور سنجش ضربان قلب نیز مجهز گشته. این محصول Forerunner 235 نام دارد که از یک سنسور خانگی و توسعه یافته به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

کمپانی Garmin امروز سه عدد ساعت هوشمند جدید را معرفی نمود که یکی از آنها، به سنسور سنجش ضربان قلب نیز مجهز گشته. این محصول Forerunner 235 نام دارد که از یک سنسور خانگی و توسعه یافته به دست خود کمپانی یاد شده استفاده کرده. نامی که برای این حسگر انتخاب شده، «Garmin Elevate» است که می تواند ضربان قلب و منطقه ای که در آن به ورزش پرداخته اید را توسط GPS برایتان به نمایش بگذارد.

قیمت این محصول، ۳۲۹ دلار مشخص گردیده که قیمت اندکی برای یک ساعت هوشمند نیست. از سوی دیگر Garmin تصمیم گرفته نمونه ای ارزان تر به نام Forerunner 230 را بدون سنسور یاد شده با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه نماید.

نمونه ارزان تر این ساعت، با هر بار شارژ می تواند ۱۶ ساعت فعالیت های ورزشی کاربر را تحت نظر داشته باشد اما مدلی که به سنسور خود Garmin تجهیز شده، برای ۱۱ ساعت قادر به انجام همین کار است. شرکت مورد بحث همچنین اپلیکیشنی را برای پلتفرم iOS و اندروید توسعه داده که کاربران این سیستم عامل ها می توانند از طریق آن، موبایل خود را با ساعت هوشمند مورد بحث هماهنگ نموده و تمام اعلان ها را در اسمارت واچ خود مشاهده کنند.

در این میان یک از یک مدل دیگر به نام Forerunner 630 نیز سخن به میان آمده که این محصول با قیمتی برابر با ۳۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این مدل، به همراه یک دستگاه ضربان سنج قلب به فروش خواهد رسید که بر روی قفسه سینه کاربر چسبانده خواهد شد تا ضربان قلب، به شکلی کاملا دقیق به ثبت برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    سلام
    کسی از دوستان تا حالا این ساعت خریده؟
    اگه استفاده کرده تجربه خودش را اینجا بگذارد
    من تو فروشگاه زیر چند مدل از این ساعت را دیدم
    خیلی دوست دارم این یکی را بخرم.
    http://pahnavar.com/567-garmin-d2-bravo.html

  • م
    م | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    ﺗﻴﺘﺮﺷﻮ اﺻﻼﺡ ﻛﻨﻴﻦ ﻟﻂﻔﺎ:
    ﺳﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺯﺷﺖ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻛﺮﺩ...!

  • amirhossein
    amirhossein | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    هر جوری نگاه می کنم میبینم با این قیمت میشه تو چین یه گوشی با اسنپ ۸۱۰ و ۴ گیگ رم خرید! چرا آخه انقدر گرون! کاش ارزون تر شه تا همه گیر شه!

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    چیز خوبیه
    زود تری اینا پیشرفت کنن من خیلی لازم دارم
    ولی قیمت این خیلی زیاده

مطالب پیشنهادی