ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Letv یک خودروی هوشمند و موبایل Le 1s را معرفی کرد

کمپانی Letv در چین بیشتر به عنوان شرکتی شناخته می شود که وظیفه استریم ویدیو را بر عهده دارد اما از سال گذشته، چینی ها تصمیم گرفتند پا به عرضه تولید موبایل هم بگذارند. از آن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

کمپانی Letv در چین بیشتر به عنوان شرکتی شناخته می شود که وظیفه استریم ویدیو را بر عهده دارد اما از سال گذشته، چینی ها تصمیم گرفتند پا به عرضه تولید موبایل هم بگذارند. از آن زمان، این برند سه تلفن هوشمند را معرفی کرده که در خود چین، با استقبال بسیار مناسبی رو به رو گشته اند.

ساعتی پیش اما این شرکت در کنفرانسی که برگزار نمود، علاوه بر معرفی یک موبایل جدید، از یک خودروی هوشمند نیز پرده برداشت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هنوز اطلاعات کاملی از این اتومبیل هوشمند ارائه نشده و صرفا مدیران Letv اظهار داشته اند که این خودرو را با همکاری کمپانی صاحب نام «استون مارتین» به تولید خواهند رساند. در این میان گفته شده که از پلتفرم نرم افزاری EUI 5.5 نیز در این اتومبیل بهره گرفته خواهد شد.

letvle1s-9-w600

اما همانگونه که ذکر کردیم، Letv از یک تلفن همراه نیز پرده برداری کرد که Le 1s نام دارد. این تلفن همراه از چیپست مدیاتک X10 بهره می برد و به سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز تجهیز شده. دوربین اصلی دستگاه دارای سنسوری ۱۳ مگاپیلکسلی است که از فوکوس خودکار پر سرعتی بهره می برد. نمایشگر آن نیز ۵.۵ اینچ بوده و می توان تصاویر را در آن با رزولوشن تمام اچ دی مشاهده کرد.

letvle1s-6-w600

Letv در Le 1s از استاندارد جدید USB-C نیز بهره برده که از قابلیت شارژ سریع کوالکام نیز پشتیبانی به عمل آورده و می تواند باتری ۳ هزار میلی آمپری این دستگاه را با سرعت مناسبی شارژ کند.

شرکت چینی همچنین تصمیم گرفته یک سنسور اثر انگشت را نیز در بخش پشتی دستگاه قرار دهد. Le 1s از اندروید ۵.۰ استفاده می کند اما شرکت مورد بحث در آن از رابط کاربری خانگی خود به نام EUI استفاده می کند. قیمت این محصول حدود ۱۷۵ دلار مشخص شده و این سازنده ادعا نموده که به زودی آن را در بازارهای مختلف از جمله ایالات متحده نیز عرضه خواهد کرد.

Letv-smart-car_1-w600

Letv-smart-car_5-w600

Letv-smart-car_3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • رضا
    رضا | ۵ آبان ۱۳۹۴

    واقعا شرکت جالبیه این letv
    یه جورایی ترکیب گوگل و آمازون محسوب میشه رنج کاریش...
    من خودم گوشیشو دارم مدل max و خیلی راضیم ازش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی