ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برقراری تماس های ویدئویی در نسخه تحت وب Hangouts آسان تر می شود

ادواردو فرناندز، مهندس نرم افزار شرکت گوگل امروز و طی پستی در گوگل پلاس اعلام کرد که کاربران نسخه تحت وب پیام رسان هنگ آوتز، به زودی یک بروزرسانی برای این اپلیکیشن دریافت خواهند کرد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

ادواردو فرناندز، مهندس نرم افزار شرکت گوگل امروز و طی پستی در گوگل پلاس اعلام کرد که کاربران نسخه تحت وب پیام رسان هنگ آوتز، به زودی یک بروزرسانی برای این اپلیکیشن دریافت خواهند کرد. نسخه جدید هنگ آوتز دارای رابط کاربری ساده تری بوده و ضمنا کیفیت تماس های ویدئویی در آن افزایش یافته است.

فرناندز هدف از این بروزرسانی را تسهیل جستجو در اپلیکیشن عنوان کرده تا کاربران بتوانند روی موضوع اصلی یعنی مکالمه تمرکز بیشتری داشته باشند. بنابر ادعای فرناندز، نسخه تحت وب از این پس با سرعت بیشتری به برقراری تماس پرداخته و از رابط کاربری ساده و در عین حالت جذابتری بهره می برد.

همچنین در این نسخه شاهد تصاویر باکیفیت تر و شفاف تری هنگام برقراری تماس های ویدئویی خواهید بود. گفتنی است که بروزرسانی هنگ آوتز با این قابلیت ها به پایان نمی رسد و گوگل هنوز برنامه های زیادی برای بهبود و ارتقای تجربه کاربری این اپلیکیشن در سر دارد.

برای کسانی که از تغییرات بیزارند، گوگل امکانی فراهم کرده تا بتوان رابط کاربری نسخه جدید هنگ آوتز را به نسخه های قدیمی برگرداند. برای این کار کافیست از گوشه بالا و سمت راست منوی نسخه تحت وب گزینه Original Version را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که کاربران Google Apps for Work این بروزرسانی را دریافت نخواهند کرد و در حال حاضر تنها تعداد محدودی از کاربران موفق به دانلود آن شده اند. با این حال گوگل اعلام کرده که طی یک یا دو هفته آینده، این نسخه جدید را میان تعداد بیشتری از کاربران گسترش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی