ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ولوو جهت افزایش فروش خودروهایش از هدست هولولنز مایکروسافت بهره می گیرد

شرکت سوئدی ولوو اخیرا تصمیم گرفته برای افزایش فروش اتومبیل های خود، به تکنولوژی های تازه رو آورده و از هدست هولولنز مایکروسافت استفاده نماید. با بهره گیری از هدست یاد شده، خریدار یک خودرو ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

شرکت سوئدی ولوو اخیرا تصمیم گرفته برای افزایش فروش اتومبیل های خود، به تکنولوژی های تازه رو آورده و از هدست هولولنز مایکروسافت استفاده نماید.

با بهره گیری از هدست یاد شده، خریدار یک خودرو پیش از اینکه برای آزمایش آن سوار بر اتومبیل گردد، با استفاده از هولولنز قادر خواهد بود به شکل مجازی با اجزای مختلف و ویژگی های آن رو به رو گردد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی ولوو تصمیم گرفته با همکاری مایکروسافت اتاق هایی را توسعه دهد که در آن، مشتریان قادر خواهند بود ویژگی ها، رنگ ها و قابلیت های مختلف خودروهای یاد شده را به شکل مجازی تماشا کنند.

شرکت سوئدی در همین رابطه، روز گذشته یک ویدیو را نیز منتشر کرده و اعلام نموده که این همکاری، آغاز گشته تا کاربران قادر باشند تجربه بهتری پیش از خرید یک خودرو داشته و در نهایت رشد فروش اتومبیل های این سازنده افزایش پیدا کند. هولولنز هدستی توسعه یافته از سوی مایکروسافت است آورد. با استفاده از این تکنولوژی، شخصی که هدست را بر روی سر دارد می تواند محیط پیرامون خود را به شکل کامل ببیند و در این میان، برخی اطلاعات و تصاویر بر روی همان محیط از سوی هدست به نمایش کشیده می شوند.

همکاری فعلی، اولین تلاش شرکت ولوو برای استفاده از تکنولوژی های اینچنینی نیست. این خودرو ساز در سال گذشته نیز اپلیکیشنی را توسعه داد که توسط آن، کاربران قادر به تماشای اتومبیل XC90 بودند و می توانستند بخش های داخلی اش را به شکل دقیقی با استفاده از هدست گوگل کاردبورد مورد بازبینی قرار دهند. حال اما این شرکت، همکاری بسیار کامل تری را با مایکروسافت آغاز نموده و می توان گفت به شدت در پی افزایش استفاده از تکنولوژی های تازه برای به رخ کشیدن خودروهای خودش است.

خانم نینا لارسن، مدیر بازاریابی برند ولوو می گوید: «هولولنز به مشتریان ما اجازه خواهد داد تا قابلیت ها، رنگ ها و آپشن های مختلف هر خودرو را به شکل کامل تماشا کنند. در نتیجه افراد می توانند به جای استفاده از تصاویری که در کامپیوترها به نمایش کشیده می شوند، تصاویری واقعی را در اطراف خود تماشا کنند که یک تجربه کامل را در اختیارشان قرار می دهد.»

screen shot 2015-11-20 at 9.47.46 am-w700

برای افرادی که به تکنولوژی های جدید علاقه داشته و آنها را مورد آزمایش قرار می دهند، شاید ایده ولوو و مایکروسافت چندان جذاب نباشد اما تصور کنید افراد عادی که به قصد خرید یک خودرو به نمایندگی های این شرکت مراجعه می کنند، پس از داشتن چنین تجربه ای مشخصا علاقه بیشتری به خرید خودروهای مورد بحث پیدا خواهند کرد و قادر می گردند از آپشن ها و قابلیت های مختلف درک بسیار بهتری پیدا کنند.

البته زمانبندی مشخصی برای همکاری یاد شده بین این دو شرکت اعلام نشده و معلوم نیست از چه زمانی خریداران ولوو قادر خواهند بود تا از هولولنزهای مایکروسافت برای درک بهتر خودروهای ولوو استفاده کنند. بر اساس گفته های اهالی ردموند، این هدست در اوایل سال میلادی جاری با قیمت ۳۰۰۰ دلار در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد و مشخص نیست نسخه مصرف کننده آن در چه زمانی به دست کاربران عادی خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱ آذر ۱۳۹۴

    متوجه نشدم این واقعیت افزوده همون واقعیت مجازیه؟

  • بهداد
    بهداد | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    ولوو حتی پس از بحران هم هنوز شرکت بسیار قدری هست و کیفیت محصولاتش مثال زدنیه یه مدت قدیما وارد شد اما مثل اینکه برای دلال وارد کنندش زیاد سود نداشت منصرف شد

مطالب پیشنهادی