ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت 20 اینچی پاناسونیک
تکنولوژی

پاناسونیک نسل نوی تبلت غول آسای Toughpad K4 خود را این بار با نگاه به صنعت سینما عرضه می کند

در نمایشگاه CES سال 2013 بود که پاناسونیک محصولی خاص و متمایز را عرضه کرد که همتایی در آن زمان نداشت؛ تبلتی بیست اینچی برمبنای سی پی یو اینتل که از ویندوز 8.1 میزبانی می ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

در نمایشگاه CES سال 2013 بود که پاناسونیک محصولی خاص و متمایز را عرضه کرد که همتایی در آن زمان نداشت؛ تبلتی بیست اینچی برمبنای سی پی یو اینتل که از ویندوز 8.1 میزبانی می کرد و در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاومت داشت.

Toughpad پاناسونیک که 6000 دلار قیمت داشت، مناسب کاربردهای صنعتی، مهندسی و طراحی در شرایط سخت محیطی و آب و هوایی بود. حالا بعد از گذشت سه سال، شرکت ژاپنی گجت خود را با مشخصاتی تازه و قیمتی ارزان تر، و این بار با هدفگیری بازاری متفاوت عرضه کرده است. در ادامه مطلب دیجیاتو را همراهی کنید.

نسل تازه Toughpad 4K پاناسونیک با قیمت حدود 4000 دلار، قصد دارد شانس خود را در صنعت سینما و تلوزیون بیازماید. با بهره گیری از پردازنده نسل سوم Intel 5600، این تبلت می تواند در نقش نمایشگر دوربین های حرفه ای چون Red's Raven ظاهر شده و در صورت نیاز، خود نیز به فیلمبرداری با کیفیت 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه بپردازد.

این تبلت می تواند به سرعت مابین حالت مانیتورینگ و ویرایش فیلم سوئیچ کرده و با توجه به سخت افزار قدرتمند خود، اقدام به تدوین فیلم ها کند و عملیات رندرینگ را با سرعت معقولی به انجام برساند.

البته پر واضح است که با پرداخت مبلغ 4000 دلار می توان یک پی سی با پردازنده نسل ششم اینتل به همراه یکی از کارت های گرافیک حرفه ای AMD و یا NVIDIA را خریداری کرد، اما در هر حال قابلیت حمل و استفاده در شرایط نامساعد، مزیتی است که شاید پرداخت این مبلغ را برای گجت 1.86 کیلوگرمی پاناسونیک توجیه پذیر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۶ آذر ۱۳۹۴

    برای حمل و نقلش باید یه وانت خرید

  • م
    م | ۶ آذر ۱۳۹۴

    اﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﺗﺮﻳﻦ ﺟﻴﺰﻳﻪ ك ﺗﻮ ﺯﻧﺪﻛﻴﻢ ﺩﻳﺪﻡ... ﺧﺮﻳﺪاﺭاﺵ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻥ ﺗﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ

مطالب پیشنهادی