ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی نکسوس 7 را شرکت هوآوی خواهد ساخت [شایعه]

همانطور که احتمالا مطلع هستید، گوگل امسال از دو اسمارت فون به طور همزمان رونمایی نمود که در تاریخ این شرکت سابقه نداشته. این دیوایس ها شامل اسمارت فون نکسوس 5X و فبلت 6P هستند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

همانطور که احتمالا مطلع هستید، گوگل امسال از دو اسمارت فون به طور همزمان رونمایی نمود که در تاریخ این شرکت سابقه نداشته. این دیوایس ها شامل اسمارت فون نکسوس 5X و فبلت 6P هستند و هر دو در ابتدای پاییز امسال در بازارهای مشخصی در دنیا عرضه گشته اند.

اما فارغ از این محصولات، قبلا شایعاتی در مورد ورود تبلت 7 اینچی نکسوس نیز در رسانه ها به گوش می رسید که هیچ خبری از آن نشد و گمانه زنی ها در موردش نیز هر روز کمرنگ تر شدند و هرگز حرفی از آن میان نیامد. در عوض، کمپانی ساکن مانتین ویو یک تبلت بزرگ تر با اندازه 10.2 اینچ را با نام Pixel C در ماه مهر معرفی نمود. اما گویا شایعات جدید دوباره اخباری در مورد ورود تبلت هایی با برند نکسوس در خود دارند و نام هوآوی در کنارشان به چشم می خورد.

برای آگاهی از آنها در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

آخرین نسخه از نکسوس 7 در اواخر سال 2013 میلادی توسط کمپانی ایسوس روانه بازار گشته بود و اکنون دیگر زمان آن رسیده تا این دستگاه ها به روزرسانی شوند و امکانات تازه ای را به خود ببینند.

خوشبختانه بر اساس شایعات موجود، گویا این کار در دست انجام است و سرانجام تبلت های کامپکت گوگل رنگ تازگی به خود خواهند گرفت؛ اما دیگر کمپانی ایسوس این ماموریت را به انجام نخواهد رساند.

بر اساس شنیده ها، این بار شرکت چینی هوآوی مسئولیت تولید نسل سوم نکسوس 7 را به عهده خواهد داشت که گویا در سال 2016 میلادی به طور رسمی معرفی می گردد. منبع شایعه مذکور ادعا می کند پروژه یاد شده در حال حاضر در دست اجراست و اگر صحبت های آنها صحت داشته باشند، احتمالا در کنفرانس سالانه I/O گوگل شاهد معرفی این دیوایس خواهیم بود.

هر دو نسل پیشین تبلت مورد بحث از جنس پلاستیک ساخته شده بودند و قیمت مناسبی نیز داشتند. همچنین مورد استقبال کاربران بسیاری در سراسر دنیا قرار گرفتند به طوری که همه معتقد بودند همکاری گوگل و ایسوس نتیجه ای عالی در بر داشته.

اما در مورد نسل جدید نکسوس 7 باید منتظر ماند و دید آیا همچنان قیمت فروش مناسبی خواهد داشت یا خیر، و اینکه آیا هوآوی آن را مشابه نکسوس 6P (در قالب تبلت) روانه بازار می نماید یا به طور کلی با دستگاهی کاملا جدید مواجه خواهیم بود؟

با توجه به Pixel C که به تازگی رونمایی شده، انتظار می رود تبلت بعدی شرکت ساکن مانتین ویو همچنان اقتصادی باقی بماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • abbaskk
    abbaskk | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    تو قبلیه خیلی خوب کار کرد بیاد این یکیم برینه

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

    امیدوارم این کارو نکنه. من واقعا تعجب کردم بعد از اینکه دیدم مشخصاتی که باید در نکسوس جدید شرکت ال جی وجود می داشتن هیچ کدوم نبودن یا نمونه ضعیف تری ازشون استفاده شده بود در حالی که در مدل هواوی از بهترین چیزها استفاده شده بود...
    اصلا کار درستی نبود که ساخت نکسوس برتر خودش رو به یک شرکتی مثل هواوی بسپاره... خودتون مشکلاتش رو ببینید... اون مطلب که از وبسایت iFix it در دیجیاتو دربارش نوشته شده بود رو بخونید تا بفهمید نتیجه ساخت یک نکسوس توسط یک شرکت چینی چه عواقبی می تونه داشته باشه...

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    گوگل اشتباه بزرگی مرتکب میشه اگه این کار رو دست هوآوی بسپره.

    • پوریا
      پوریا | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

      دقیقا چرا؟
      اگر منظور همون مشکلای نکسوس 6 پی هست باید بگم که شما تا اون گوشیو تو دستتون نگرفتین نباید نظر بدین و بگین بده.
      شایعه های خیلی زیاد در مورد سری زد 5 و 6 اس برای داغ ضدن بود ولی وفتی اومد دیدیم همه الکیه.
      تا زمانی که یک چیزیو ندیدین دربارش بد نگین.

مطالب پیشنهادی