ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ژاپنی ها و ساخت تلفن همراهی مقاوم که می توان آن را با آب و صابون شست

چند سالی می شود که تلففن های همراه ژاپنی استاندارد ضد آب بودن را به همراه دارند و این مسئله چیز جدیدی برای شرقی ها نیست. اما مقاومت در برابر آب یک مسئله است و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

چند سالی می شود که تلففن های همراه ژاپنی استاندارد ضد آب بودن را به همراه دارند و این مسئله چیز جدیدی برای شرقی ها نیست. اما مقاومت در برابر آب یک مسئله است و مقاومت در برابر شوینده ها مسئله ای دیگر.

حالا شرکت Kyocera با ساخت تلفن همراه Digno Rafre قصد دارد تا مرزها را بشکافد. این تلفن همراه نه تنها ضد آب است، بلکه در برابر شوینده ها و صابون ها هم مقاومت از خود نشان می دهد، در نتیجه اگر حس می کنید تلفن همراه تان به قدری آلوده است که آب کفایت نمی کند، می توانید با کمی کف و صابون باکتری ها و چربی ها را از بین ببرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سازندگان تلفن معتقدند که استفاده از چنین تلفنی در آشپزخانه و حمام نیز ساده تر است. بنابراین اگر در یک بعد از ظهر دل انگیز می خواهید در وان حمام استراحت کنید، می توانید تلفن تان را هم همراه ببرید و از بابت ورود مواد شیمیایی به داخل دستگاه هم آسوده خاطر باشید.

گفته شده نمایشگر لمسی دستگاه حتی زمانی که مرطوب هم باشد به خوبی کار می کند. همانند تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر بعضی تلفن های LG، صفحه نمایش Rafre هم قابلیت بازسازی دوباره را دارد. بنابراین اگر خط و خش های ریزی روی بدنه آن ایجاد شود، پس از مدتی دستگاه خود را بهبود می بخشد.

ویژگی دیگری که این تلفن همراه را مطرح تر می سازد، بهره گیری از تکنولوژی القای استخوانی Smart Sonic Reciever است. به وسیله فناوری القای استخوان، تلفن همراه بدون اسپیکر و با ایجاد ارتعاشاتی خاص در کنار جمجمه، استخوان های مرتبط با شنوایی را به حرکت در می آورد و صدا ایجاد می شود.

در زیر می توانید خلاصه ویژگی های تلفن همراه جدید شرکت Kyocera را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • masoudseven
    masoudseven | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    پایینش چقد شبیه اکسپریا اس پیه:|

  • امیر
    امیر | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    واسم عجیبه این سوتی اشغا ل ساز چقدر فن داره
    بیشترشون هم جا هل مسلک هستند
    ؛)

    • safi
      safi | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

      معلوم نیست از چی میسوزی جاهل مسلک اقوامتون هستند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی