ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چیپست اسنپدراگون 820 مورد استفاده در گلکسی اس 7 عملکرد خوبی را در تست چند هسته ای از خود نشان داد

اوایل امسال خبر رسید مدلی از تلفن هوشمند گلکسی اس 7 که در اختیار کاربران آمریکایی و چینی قرار می گیرد مجهز به چیپست اسنپدراگون 820 خواهد بود و کاربران دیگر کشورهای دنیا مدلی را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

اوایل امسال خبر رسید مدلی از تلفن هوشمند گلکسی اس 7 که در اختیار کاربران آمریکایی و چینی قرار می گیرد مجهز به چیپست اسنپدراگون 820 خواهد بود و کاربران دیگر کشورهای دنیا مدلی را خریداری خواهند کرد که از اگزینوس 8890 بهره می برد.

البته این را هم باید اضافه کنیم که مدتی است سامسونگ محصولات سری گلکسی اس خود را همراه با چیپست اسنپدراگون به بازار آمریکا عرضه می کند و این اصل تنها امسال از سوی این کمپانی کره ای رعایت نشد. در واقع چون اسنپدراگون 810 با مشکل عمده گرم شدن بیش از اندازه در حین عملکرد روبرو بود، همه مدل های گلکسی اس 6 همراه با چیپست اگزینوس 7420 در اختیار کاربران قرار داده شدند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به تازگی مطلبی از سوی یک فاش کننده چینی روی سایت Weibo منتشر شده که شایعه اخیر منتشر شده در رابطه با چیپست این موبایل را تایید می کند.

در ارزیابی های اولیه مشخص شد، نسخه ای از اسنپدراگون 820 که قرار است در موبایل گلکسی اس 7 مورد استفاده قرار گیرد، برای سامسونگ بهینه سازی خواهد شد تا مدیریت بهتری روی حرارت تولیدی اش داشته و مصرف انرژی کمتری هم داشته باشد. چون این نسخه بهبود یافته از چیپست اسنپدراگون 820 قرار است که با فرکانس های بالاتری نسبت به نخسه معمولش کار کند، یک لوله حرارتی به آن اضافه خواهد شد تا حرارت ایجاد شده در نتیجه عملکرد چیپ کنترل شود.

در پست منتشر شده در سایت Weibo به یک تست Geekbench جدید اشاره شده که اخیرا روی گلکسی اس 7 بهره مند از اسنپدراگون 820 انجام شده و براساس نتایج به دست آمده، این گجت موفق شده در تست تک هسته ای امتیازی معادل با 2456 را به دست آورد.

در تست چند هسته ای نیز نتیجه کار فوق العاده بود و رقم 5423 توسط پردازنده این دستگاه به ثبت رسیده است. اگر این تست موثق باشد، آنگاه کاربران چینی و آمریکایی پرچمدار آتی سامسونگ مشکلی از بابت عملکرد دستگاه خود نخواهند داشت.

گفتنی است که پرچمدار آتی سامسونگ احتمالا در تاریخ 21 فوریه (دوم اسفند ماه سال 1394 میلادی) یعنی دقیقا یک روز پیش از گشایش نمایشگاه MWC در بارسلون رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • safi
    safi | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    امیدوارم شما همین امسال (2016)گوشیه مناسبتونو پیدا کنید ولی اینو در نظر داشته باشید در شرایط سخت افزاری و نرم افزاری مشابه بین دو یا چند گوشی فقط برند نظرو آدمو میتونه عوض کنه

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

      سپاسگذارم?

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی , سال2016 سالی خواهد بود سرشار از شگفتی و خوشحالی حتی شاید ناراحتی ! یادمه که گفته میشد اسنپدراگون820این قابلیت رو داره که روی فرکانس کاری 3.2گیگاهرتز تنظیم بشه ! احتمال داره این کار رو هم کرده باشن که مجبورشدن لوله حرارتی کاربزارن , اسنپدراگون 820 بهینه شده و مخصوص گلکسیS7پلاس به همراه قدرتمندترین چیپست پردازنده موبایلی پیش روی اکسینوس8890 که قدرتمندتر از اسنپدراگون820 باید باشه یکی از اتفاقات خوبی هس که در گلکسیS7پلاس شاهدش خواهیم بود, اتفاقات خوبی مانند احتمال بهرمندشدنش ازبدنه تمام فلزی منیزیوم که حتی اگه اینطور هم نشه و بدنه ای باجنس ترکیب فلز وشیشه باکیفیت بدنه گلکسیS6 ها داشته باشه هیچ چی از دست نداده و بدنه ای محشر خواهد داشت و بهرمندیش از بهترین صفحه نمایش در میان تمام انواع دیگر صفحه نمایش ها با بالاترین زاویه دید و بالاترین عمق رنگ و بالاترین درخشندگی و بالاترین دید زیر نور مستقیم خورشید و بالاترین بهینه گی (( صفحه نمایشLED اختصاصی سامسونگ سوپرآمولد)) در آخر امیدوارم و واقعا از ته دل این رو میخام که سامسونگ مانند گلکسیS6ها در گلکسیS7پلاس از دوربین بیرون زده از بدنه که زشت هس و تو ذوق میزنه استفاده نکنه و دوربین هم سطح بشه با بدنه و در اون از باطری خیلی قدرتمندتری نصبت به باطری گلکسیS6 اج پلاس استفاده کنه!(( یکی از علت ها)) که باعث شد از خرید آیفون6Sپلاس و گلکسیS6اج پلاس منصرف بشم و ترجیح بدهم تا معرفی و عرضه رسمی گلکسی S7 پلاس صبر کنم همین دوربین بیرون زده بود , صد البته آیفون7پلاس هم درکنارگلکسیS7پلاس یکی از گذینه های من برای خرید هس, هرچه که بهترین رو ارائه کنه طرفدارش خواهم بود و طرفدار هیچ محصول وبرندی خاص نیستم !
    از خداوند یکتا برای همه شما علاقه مندان باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی سلامتی وموفقیت میخام مخصوصا درسال2016 ???

    • safi
      safi | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

      دقیقا حس خودمو داری موقعی که میخواستم موبایل بخرم.??

      • 09339434229jean claude jamali nejad
        09339434229jean claude jamali nejad | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

        سپاسگذارم عزیز ,امیدوارم مجدد خریداری کنی , من موبایل داشتم و دارم اما پول پرداخت نباید بشه برای تلفن همراه( فبلت) و اگر هم قراره پرداخت بشه باید تلفن همراهی خریداری بشه که جوابگوی نیازها و توقعی که داری باشه و باعث نشه بعد از خرید پشیمون بشی! مطمئن باشید اگه همین پرچمدارهای 2016 اون چیزی که میخام نشن توانایی و تحمل این رو دارم که حتی تاسال 2017 و2018 ...صبر کنم و در شکلی دیگه اگه همین گلکسی S7 اون چیزی که میخام نباشه به سراغ گذینه های دیگه میرم اگه خوب باشن (( من تعصبی کور نیستم وفقط طرفدار هرچه که بهترین رو ارائه کنه خواهم بود و هستم ))

        ?

مطالب پیشنهادی