ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلاش تولید کننده های چینی برای تصاحب شرکای تجاری سامسونگ
تکنولوژی

تلاش برندهای چینی برای تصاحب شرکای سخت افزاری سامسونگ

بر اساس گزارشات رسیده، در چند ماه اخیر تعدادی از برندهای نوپای چینی فعال در زمینه تولید LCD و نیمه هادی ها، تلاش ویژه ای را برای خریداری شرکت ها و تاسیسات تولیدی کره ای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

بر اساس گزارشات رسیده، در چند ماه اخیر تعدادی از برندهای نوپای چینی فعال در زمینه تولید LCD و نیمه هادی ها، تلاش ویژه ای را برای خریداری شرکت ها و تاسیسات تولیدی کره ای به کار بسته اند که در عرصه سخت افزار فعالیت دارند. بخش عمده این کمپانی ها و کارخانه هایشان از شرکای سخت افزاری حائز اهمیت سامسونگ به حساب می آیند.

مطابق گزارش Business Korea، حدود 500 شرکت کره ای (که سایت های تولیدشان هم در داخل و هم خارج از کشور کره جنوبی مستقر هستند) برای تامین قطعات محصولات تولیدی با سامسونگ همکاری می کنند. البته تولید کننده های بزرگی چون LG و SK Hynix نیز با تعداد فراوانی از این شرکت ها مستقلاً شراکت های تجاری دارند و در نتیجه آنها نیز از چنین تهدیدی مصون نیستند.

به نظر می رسد با ادامه روند سرمایه گذاری تهاجمی برندهای چینی و خرید کارخانه ها و شرکت های تولید کننده کره‌ای، دیری نمی پاید که سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان و تامین کنندگان سخت افزار در دنیا ناچار می شود بخش عمده قطعات مورد نیاز خود را از چینی ها و با شرایط آنها خریداری کند. این مسئله با توجه به رقابت شدیدی که مابین تولید کننده های بزرگ کره ای و برندهای تازه وارد چینی درگرفته، می تواند تهدیدی بزرگ برای سامسونگ و حتی LG محسوب شود.

باید منتظر ماند و دید روزهای آینده چگونه رقم خواهند خورد و غول های تکنولوژیک کره ای تا چه حد با بحران یاد شده درگیر خواهند شد. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید وضعیت یاد شده می تواند عرصه را بر برندی همچون سامسونگ تنگ نماید یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    طرفدار سامسونگ نیستم ولی بین چینی ها و سامسونگ، سامسونگ رو انتخاب میکنم.
    همین شرکت های چینی هستند گند زدند به بازار موبایل...!

    • پوریا
      پوریا | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

      همین شرکت های چینی که میگین اگه نبودن این شرکتای بزرگ با قیمتاشون گند میزدن به مشتریا

  • امیر
    امیر | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    یه سوال،دیجیاتو تو نمایشگاه تلکامپ غرفه داره؟

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    درود برهمه علاقه مندان واقعی و باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی,سپاسگذارم از دیجیاتو وآقای محمدمافی ها از خبر و بررسی جالبتون, سامسونگ که تااینکه درLCDفعال و مشهور باشه بیشتر و بیشتر وبهتر در LEDفعال ومشهور هس که بهترین صفحه نمایش رتبه اولLED رو ارائه کرده ومیکنه , آینده رو نمیشه پیش بینی کرد اماآینده با این شتاب درپیشرفت که دیده میشه امکان هر اتفاقی از جانب شرکت های چینی هس! البته سامسونگ هم کم نخواهد آورد و همراه باپیش روی چینی ها پیشروی خواهد کرد,سامسونگ یک شرکت تنهافعال در زمینه صفحه نمایش به خصوصLEDو تلفن همراه ها نیس! و درهمه زمینه ها که خیلی گسترده هس فعال هس که خداییش جالب وتعجب برانگیز هم هس برای خیلی ها! شرکت سامسونگ فقط تولید کننده نیس ! شرکتی هم هس طراح کننده واختراع کننده و طرح ها و پنت های خیلی خیلی زیادی هم ارائه کرده تابه حال, این شرکت نه فقط در تکنولوژی صفحه نمایش و تلفن همراه!درواقع در زمینه های دیگرهم فعال هس

مطالب پیشنهادی