ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: بازگشت به مترو

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

screen640x640

گیمرهای قدیمی، اولین نسخه های سه بعدی سری GTA را به یاد دارند. Liberty City Stories یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های کنسول PSP بود که آن زمان قدرت کنسول سونی را به رخ می کشید. بعدها بازی برای پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 هم عرضه شد و حالا کاربران سیستم عامل iOS می توانند از ماجراجویی های تونی در دل شهر لیبرتی لذت ببرند.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

سازنده: Rockstar Games قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1330 مگابایت زبان:

Metro 2033: Wars

screen640x640 (1)

اتمسفری ناب و تاثیرگذار، مهم ترین دستاوردی بود که شاهکار استودیو 4A Games با سری بازی مترو به ارمغان آورد. در ابتدا Metro 2033 و سپس Metro Last Light عرضه شدند تا توسعه دهندگان بسیاری به ساخت بازی از روی داستان دیمیتری گلاخووسکی روسی علاقه مند شوند. حالا Metro 2033 Wars ساخته شده که یک بازی استراتژی نوبتی است و در آن 24 گروه مختلف در 189 ایستگاه با یکدیگر در تعامل و تقابل اند.

Metro 2033: Wars

Metro 2033: Wars

سازنده: Tapstar Interactive Inc قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 204 مگابایت زبان:

Fantastic Plastic Squad

screen640x640 (2)

پا به پای عروسک های کوچک پلاستیکی و خانگی به نبرد با نیروهای شیطانی بروید. گروهی پنج نفره از مجسمه های کوچک پلاستیکی تیمی تشکیل داده اند تا از خانه در برابر نیروهای دشمن حفاظت کنند. می توانید در نقش یکی از این فیگورها جای جای خانه را از وجود دشمنان خود پاک کنید.

Fantastic Plastic Squad

Fantastic Plastic Squad

سازنده: DropForge Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 76.8 مگابایت زبان:

Land Sliders

44

حتما با Crossy Roads آشنا هستید و ساعت ها زمان صرف رد کردن این مرغ بی کله از خیابان ها کرده اید. حالا این بار با ورژنی ارتقا یافته و البته متفاوت طرف هستیم که در آن گیم پلی رنگ تازه ای به خود گرفته. Lnad Sliders در مورد جمع کردن و پیدا کردن اشیایی است که به آن ها میل دارید و می خواهید آن ها را هدیه دهید.

Land Sliders

Land Sliders

سازنده: Prettygreat Pty. Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 68.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • بابک
    بابک | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    وقتی این بازی های پولی رو رایگان دانلود می کنم و بازی می کنم عذاب وجدان میگیرم

  • AMINEDGE
    AMINEDGE | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    GTA رو امروز دانلود کردم واقعا عالی بود
    خیلی عالیه که بیشتر برنامه ها و بازی ها اول برای پلتفرم تو منتشر بشن
    یکی از معیار های من برای خرید آیدیوایس همین بود

  • sokot
    sokot | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    ممنون میشم اگه از بازی های که میزارین بازی های از شرکتی انتخاب کنید که به بقیه کسای که گوشی با سیستم عامل های دیگر دارن ضلم نشه در حال ممنون از تلاشتون

  • navid
    navid | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    metro 2033 wars را من توی استور ویندوز هم دیدم :|
    این راک استار محترمم کلا انگار به ویندوز اعتقادی نداره :| از دید منطقی که نگاه کنیم شاید تعداد کاربر های ویندوز موبایل کم باشه اما یه برنامه یونیورسال چندین صد میلیون کاربر ویندوز 10 و 8 و 8.1 را شامل میشه :| و خب تعداد کمی نیست

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

      آره دقیقا موافقم. به نظرم شرکت های تولید کننده اپلیکیشن و بازی، به نفعشونه اگر اپ های یونیورسال تحت ویندوز هم تولید کنند و اینجوری تعداد بسیار زیادی کاربر و مشتری جدید براشون اضافه میشه چون علاوه بر موبایل های ویندوزفونی، کاربران دسکتاپ هم می تونن اپ اونا رو دانلود یا خریداری کنن.
      البته اینم بگم که چند تا از بازی های راک استار مثل جی تی ای سان آدریاس و مکس پین برای ویندوزفون منتشر شدن و احتمال زیاد این جی تی ای هم براش ارائه میشه.

مطالب پیشنهادی