ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و فورد برای ساخت ماشین خودران وارد همکاری با یکدیگر می شوند [شایعه]

به گزارش بخش خودروی یاهو، دو شرکت گوگل و فورد به منظور تولید ماشین های خودران جدید، کمپانی مستقلی تاسیس خواهند نمود و سرمایه گذاری مشترک خود را نیز در نمایشگاه CES سال آینده که ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

به گزارش بخش خودروی یاهو، دو شرکت گوگل و فورد به منظور تولید ماشین های خودران جدید، کمپانی مستقلی تاسیس خواهند نمود و سرمایه گذاری مشترک خود را نیز در نمایشگاه CES سال آینده که حدود دو هفته دیگر آغاز می گردد، به طور رسمی معرفی خواهند کرد.

هفته گذشته شرکت ساکن مانتین ویو در گزارشی اعلام نموده بود که قصد دارد توسعه و تولید اتومبیل های بدون راننده خود را به بیرون از گوگل و به زیر مجموعه ی جداگانه ای از شرکت هلدینگ «آلفابت» منتقل نماید. در همین راستا می توان اعلام نمود شاید همکاری آتی آنها با فورد به این جداسازی مرتبط باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سرمایه گذاری مشترک یاد شده یک معامله دو سر برد محسوب می گردد زیرا هم گوگل با روند تولید انبوه خودرو آشنا گشته و تجربه های ارزشمندی کسب خواهد نمود و هم فورد می تواند از نتیجه سال ها تحقیق شرکت ساکن مانتین ویو در حوزه توسعه ماشین های خودران استفاده نماید.

هر دو شرکت مورد بحث سال هاست که در زمینه تولید این اتومبیل ها در تلاش و مطالعه هستند اما گوگل در این مسیر کمی موفق تر بوده زیرا در حال حاضر تعداد محدودی از محصولات ساخته شده ی آنها در خیابان های تگزاس در حال تردد هستند. این در حالیست که شرکت آمریکائی فورد به تازگی مجوز آزمایش ماشین های بدون راننده خود را در سطح خیابان های کالیفرنیا دریافت نموده.

در ادامه گزارش یاهو نوشته شده کمپانی جدید به طور کامل از فورد جدا خواهد بود زیرا مسئولیت ها و شیوه های مطالعاتی و تولیدات این نوع خودروها با انواع معمولی متفاوت است.

سخنگوی کمپانی خودروسازی آمریکائی در رابطه با شایعات و گمانه زنی های موجود اعلام داشته: «ما همکاری خود با شرکت های متفاوت را ادامه خواهیم داد و در مورد موضوعات مختلفی که به نقشه های آتی اتومبیل های هوشمند فورد مربوط هستند بحث و گفتگو خواهیم داشت. اما متن این مذاکرات به دلیل مسائل رقابتی موجود در بازار، محرمانه باقی خواهند ماند. همچنین باید اشاره کنیم که در مورد شایعات موجود هیچ نظری را بیان نخواهیم کرد.»

سخنگوی شرکت ساکن مانتین ویو نیز در متن ایمیلی به منبع این خبر یادآور گشته که این کمپانی در مورد صحبت های جاری در زمینه همکاری آنها با فورد فعلا هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

در آخر جا دارد اشاره کنیم شرکت خودروسازی مورد بحث در روز 15ام دی ماه در نمایشگاه CES کنفرانس خبری خواهد داشت و به احتمال زیاد در آن زمان متوجه می شویم آیا این حرف ها ریشه در حقیقت دارند یا شایعه ای بیش نبوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی