ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت قیمت «سرفس هاب» را بالا برد و عرضه آن را یک بار دیگر به تاخیر انداخت

مایکروسافت در مراسم ژانویه ۲۰۱۵ خود محصولات و سرویس های جذابی را معرفی کرد که «سرفس هاب» هم یکی از آنها بود. این نمایشگر در دو اندازه ۵۵ و ۸۴ اینچی معرفی شد که نمونه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

مایکروسافت در مراسم ژانویه ۲۰۱۵ خود محصولات و سرویس های جذابی را معرفی کرد که «سرفس هاب» هم یکی از آنها بود. این نمایشگر در دو اندازه ۵۵ و ۸۴ اینچی معرفی شد که نمونه دوم از سخت افزار قوی تر و همچنین نمایشگری 4K بهره می برد.

سرفس هاب در حقیقت یک سیستم کامپیوتری یکپارچه است که در قالب یک نمایشگر برای کسب و کارها توسعه یافته است. دوربین هایی در آن به کار گرفته شده اند تا ویدیو کنفرانس ها به بهترین شکل از طریق «اسکایپ تجاری» صورت پذیرند در حالی که بلوتوث، NFC، قابلیت استفاده از استایلوس و امکانات بسیار دیگر، از سایر موارد آن به شمار می روند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت در میانه سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که قیمت نمونه ۵۵ اینچی برابر با ۶۹۹۹ دلار و نسخه ۸۴ اینچی، معادل ۱۹.۹۹۹ دلار خواهد بود و بیان نمود که در ماه سپتامبر، عرضه آن را آغاز خواهد کرد. این وعده تحقق پیدا نکرد و شرکت ساکن ردموند خبر داد که در اول ژانویه سال ۲۰۱۶، آن را در اختیار علاقمندان خواهد گذاشت.

اکنون ولی خبر می رسد که مایکروسافت باز هم نتوانسته به وعده خود عمل کند و چهارچوب زمانی فعلی صرفا دربرگیرنده سه ماهه ابتدایی سال آینده میلادی است.

اما تاخیر حدودا سه ماهه تازه، تنها موردی نیست که گریبانگیر سرفس هاب شده است. وب سایت ZDNet در این میان گزارش می دهد که مبلغ تازه دو نمونه این محصول با ۲۰۰۰ دلار افزایش به ترتیب ۸.۹۹۹ و ۲۱.۹۹۹ دلار خواهد بود.

البته این در حالیست که قیمت های جدید، برای افرادی که پیشتر سفارش خود را ثبت کرده بودند اعمال نخواهد شد و مختص مشتریان تازه است. شرکت ساکن ردموند خبر می دهد که در حال حاضر، نمی تواند زمان کاملا دقیقی را برای ارائه سرفس هاب اعلام کند و در حال نهایی کردن برنامه های تولید انبوه محصول یاد شده است.

[در صورتی که تمایل دارید در مورد این محصول بیشتر بدانید، روایت ناگفته سرفس هاب و داستان توسعه اش را مطالعه نمایید.]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲ دی ۱۳۹۴

    این مایکروسافت هم دیگه گندشو دراورده ها
    کجان این دستمال های مایکی؟

    • Hope
      Hope | ۲ دی ۱۳۹۴

      شما سفارش داده بودی؟ ? بعضیا حالشون خوب نیستا ?

مطالب پیشنهادی