ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون TCL X1 با پشتیبانی از فناوری «دالبی ویژن» معرفی شد

اگر به دنبال تلویزیونی با تصاویر شفاف، نور پس زمینه ی عالی و گستره ی رنگی وسیع هستید به یقین می بایست محصولی را تهیه کنید که از فناوری تصویری «دالبی ویژن» برخوردار باشد. خوشبختانه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۳:۲۰

اگر به دنبال تلویزیونی با تصاویر شفاف، نور پس زمینه ی عالی و گستره ی رنگی وسیع هستید به یقین می بایست محصولی را تهیه کنید که از فناوری تصویری «دالبی ویژن» برخوردار باشد. خوشبختانه در ماه های اخیر این تکنولوژی در حال فراگیر شدن است و هر چه که زمان می گذرد برند های شناخته شده تری محصولاتی را رونمایی می کنند که از آن پشتیبانی به عمل می آورند.

در همین راستا امروز نیز یک شرکت دیگر، یعنی کمپانی چینی TCL، از تلویزیونی جدید و ۶۵ اینچی با نام TCL X1 پرده برداشته که از تکنولوژی که در بالا به آن پرداختیم نیز بهره می برد. دستگاه مورد اشاره تقریباً‌ تمامی خصوصیات یک دیوایس پرچمدار را دارا است که از جمله ی مهم ترین آنها می توان به روشنایی ۱۰۰۰ نیت، رزولوشن 4K، صفحه نمایش خمیده و اسپیکرهای با کیفیتِ طراحی شده توسط «Harmon Kardon» اشاره نمود.

قیمت این محصول ۶۵ اینچی هنوز مشخص نگشته ولی TCL می گوید عرضه ی آن را از ماه مارس یا همان ابتدای فصل بهار در چین آغاز خواهد نمود و اندکی بعد نیز اهالی آمریکای شمالی قادر به خریدش می شوند.

TCL دستاوردهای دیگری را نیز با خود به CES امسال آورده که از جمله مهم ترین آنها می توان به همکاری اش با Roku اشاره کرد. چندی پیش این شرکت اعلام نمود که با Roku وارد مشارکت شده تا اولین تلویزیون 4K ویژه ی این برند فعال در عرصه محتوای چند رسانه ای را تولید نماید که ظاهراً حاصل این همکاری نیز دستگاهی با نام UP130 بوده که در اندازه های ۴۳، ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ در دسترس خواهد بود.

مدل توسعه یافته ویژه ی Roku از تکنولوژی «دالبی ویژن» پشتیبانی نخواند کرد ولی گفته شده که این دیوایس زودتر از فصل بهار به بازار خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی