ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

قیمت Le Max Pro، اولین موبایل مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ فاش شد

اگر به خاطر داشته باشید شرکت کوالکام طی کنفرانس خود در CES امسال رسماً اعلام کرد تلفن هوشمند Le Max Pro از شرکت LeTV اولین موبایل اندرویدی خواهد بود که از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید شرکت کوالکام طی کنفرانس خود در CES امسال رسماً اعلام کرد تلفن هوشمند Le Max Pro از شرکت LeTV اولین موبایل اندرویدی خواهد بود که از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهد برد. البته ناگفته نماند این اتفاق در حالی رخ داد که هنوز مراسم معارفه ی رسمی برای این موبایل برگزار نشده و گمان می رود در نیمه ی اول ۲۰۱۶ شاهد عرضه ی آن به بازار باشیم.

در همین راستا امروز سایت چینی «Mobile-Dad» خبر داده از طریق منابعی آگاه مطلع شده که اسمارت فون مورد اشاره قیمتی در حدود ۳۵۰۰ یوان یا ۵۳۰ دلار آمریکا خواهد داشت؛ رقمی که برای موبایلی با چنین مشخصه های فنی چندان هم عجیب جلوه نمی کند.

قبلا درباره Le Max Pro به صورت مفصل برای شما نوشته ایم ولی بد نیست یادآور شویم اسمارت فون مذکور دارای نمایشگری ۶.۳۳ اینچی با رزولوشن QHD است، به ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده، در بخش جلویی خود از دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال میزبانی می کند و ضمن بهره مندی از درگاه USB-C از فناوری شارژ سریع ۲ و تکنولوژی ارتباطی 4G LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

اسکنر اثر انگشت Sense ID کوالکام و اندروید ۶.۰ مارشملو هم از دیگر ویژگی های این دیوایس به حساب می آیند و حال می بایست قدری دیگر نیز منتظر بمانیم تا مشخص شود قیمتی که در بالا مورد اشاره قرار گرفت صحت دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • danyal
    danyal | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    چ خــوب

  • علی
    علی | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    من که به شخصه منتظرم عرضه بشه تا يکيشو بگيرم ، از گوشياش خیلی تعریف شنيدم .

مطالب پیشنهادی