ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار تصاویری تازه از شیائومی Mi 5

قرار بود شیائومی نخستین تلفن همراه مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ را معرفی کند؛ موبایلی که Mi 5 نام خواهد داشت. همین موضوع باعث شد تا جو خبری بیش از اندازه ای پیرامون این محصول به وجود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

قرار بود شیائومی نخستین تلفن همراه مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ را معرفی کند؛ موبایلی که Mi 5 نام خواهد داشت. همین موضوع باعث شد تا جو خبری بیش از اندازه ای پیرامون این محصول به وجود آید اما نهایتا در CES امسال مشاهده کردیم که شرکت LeTV چنین موبایلی را معرفی کرد.

در هر حال، شیائومی موفق شده این روزها به واسطه محصولات ارزان قیمت اما با کیفیت، برای خود اعتبار بالایی به هم زند و به همین دلیل، هنوز هم بسیاری از کاربران در انتظار معرفی تلفن همراه و پرچمدار جدید این شرکت به نام Mi 5 هستند.

پیشتر نیز تصاویر و یک ویدیو از موبایل مورد بحث منتشر شده بود اما حال، دو تصویر زنده از این دستگاه به دست آمده که آن را در حال کار نشان می دهند. این تصاویر بار دیگر تایید می کنند که در Mi ۵، کلید فیزیکی هوم افزوده شده است.

دو تصویر جدیدی که از موبایل مورد بحث منتشر شده اند، نشانگر پنل جلویی دستگاه هستند، هرچند که قبلا بخش پشتی این تلفن همراه نیز در تصاویری مشاهده شده بود. در کنار این تصاویر گفته شده که Mi 5 در ماه ژوئن به شکل رسمی معرفی خواهد شد که البته بعید به نظر می رسد و انتظار داریم شیائومی این محصول مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ را در آینده ای نزدیک رونمایی کند.

Xiaomi_Mi5_UpLeaks_MyDrivers_2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    سلام . این که شبیه A5 (2016 ) هست!!

مطالب پیشنهادی