ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند K4 نیز به زودی به سری K ال جی افزوده خواهد شد

شرکت ال جی در نیمه دی ماه با رونمائی از K10 و K7 به طور رسمی خط تولید سری K اسمارت فون های خود را معرفی نمود. امروز نیز از سومین عضو این خانواده ی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

شرکت ال جی در نیمه دی ماه با رونمائی از K10 و K7 به طور رسمی خط تولید سری K اسمارت فون های خود را معرفی نمود. امروز نیز از سومین عضو این خانواده ی تازه وارد که LG K4 نام دارد، پرده برداشت.

البته این موبایل کامل و درست معرفی نشده و فقط در ویدئوی تبلیغاتی اسمارت فون های مذکور که شرکت کره ای یاد شده در یوتوب منتشر نموده، در کنار دو مدل قبلی نمایش داده شده است. با توجه به این تصویر، K4 کوچک تر از مدل های پیشین به نظر می رسد و احتمال داده می شود که این محصول جزو اسمارت فون های رده پائین و ابتدایی بوده و با قیمتی ارزان به فروش برسد زیرا مثلا مدل K10 با صفحه نمایش 5.3 اینچی که پیشرفته ترین عضو خانواده K به شمار می رود در حال حاضر با قیمت 166 دلار در کره جنوبی فروخته می شود.

همچنین باید اشاره کنیم با توجه به این کلیپ تبلیغاتی کاملا مشهود است که ال جی از تولید و ارائه این نوع تلفن های هوشمند، نوجوان ها را هدف قرار داده تا بتوانند با صرف هزینه ای اندک موبایلی مناسب برای سلفی گرفتن خریداری نمایند.

در آخر نیز بگوئیم که مدل های K7 و K10 در حال حاضر در بیشتر کشورهای دنیا عرضه گشته اند، از این رو احتمال داده می شود که موبایل K4 نیز در کشورهای زیادی عرضه گشته و در دسترس هواداران خود قرار بگیرد.

Capture

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میثم
    میثم | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    ال جی کارش درسته

مطالب پیشنهادی