ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فرنچایز Call of Duty به فروش کلی 250 میلیون واحد دست یافت

همان طور که گروه NPD در گزارش اخیر خود آورده، بازی Call of Duty: Black Ops 3 توانست به پرفروش ترین عنوان سال 2015 بدل شود و بار دیگر رکوردی را به نام خود ثبت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۰

همان طور که گروه NPD در گزارش اخیر خود آورده، بازی Call of Duty: Black Ops 3 توانست به پرفروش ترین عنوان سال 2015 بدل شود و بار دیگر رکوردی را به نام خود ثبت کند. اما اکتیویژن بعد از انتشار این گزارش اعلام کرد که فروش کلی فرنچایز کال آو دیوتی، حالا از مرز 250 میلیون واحد عبور کرده است و هم چنان به پیشرفت ادامه می دهد.

یکی از سخن گویان اکتیویژن در ادامه گزارش NPD گفته است که بلک آپس 3 پرفروش ترین عنوان سال 2015 بوده و واحدهای فروخته شده آن، درآمدی بی نظیر روانه جیب ناشر مورد بحث کرده است. وی هم چنین با استناد به NPD گفته است که کال آو دیونی، در 7 سال متمادی گذشته، رکورد پرفروش ترین عنوان در آمریکای شمالی را مال خود کرده است.

سخنگوی اکتیویژن با اعلام این که فروش کلی فرنچایز کال آو دیوتی از مرز 250 میلیون واحد گذشته ادامه داد که این موفقیت، بدون تلاش خستگی ناپذیر استودیوهای سازنده و نیز توجه مخاطبان به این سری بازی میسر نمی شد.

بعد از اعلام این خبرها، حالا کمپانی اکتیویژن بی صبرانه منتظر است که نسخه جدید فرنچایز خود را در سال 2016 به انتشار برساند. بنابر رسم اکتیویژن، ساخت نسخه جدید کال آو دیوتی به عهده استودیوی Infinity Ward خواهد بود و باید دید که آن ها می توانند حس و حالی جدید و متفاوت به بازی ببخشند یا خیر. در هر صورت فراموش نکنیم که چند تن از مهم ترین افراد Infinity Ward، سال ها پیش از این استودیو جدا شده و با تاسیس Respawn Entertainment به ساخت عنوان تایتان فال برای اکس باکس وان روی آوردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Xrey
    Xrey | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    کنسولا فقط واسه کال زیاد میشه ؟ یعنی چی اصلا .

    نه داداش فروش زیادش بخاطر بخش فوق العاده اعتیاد آور آنلاینش هست .

  • dandelion
    dandelion | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    call of duty 2 & 4 عالی بودن. دیگه بعدش خیلی تکراری و خز شد.اما اون دو تا تو دوران خودشون کولاک کردن.

  • نیما
    نیما | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    بدترین بازی های کال اف دیوتی میارزه به کل نسخه بتل فیلدو مدال افتخارو و ....

  • mosi
    mosi | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    بهترين نسخه كال همون نسخه ٤ بود به نظر من ، كال هميشه به واقعي بودنش معروفه ولي جديدا داره خيلي تخيلي ميشه ، ميزان فروش بيشترش هم به خاطر بهتر بودن نيست بلكه تعداد كنسول ها داره زياد ميشه

مطالب پیشنهادی