ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر کل RockStar North از سمت خود استعفا داد

پس از 17 سال ماجراجویی و تلاش، Leslie Benzies، مدیر استودیو RockStar North از سمت خود استعفا داد. در دوران مدیریت و فعالیت لزلی بنزیس در این شعبه از راک استار، محصولات فراموش نشدنی و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۰

پس از 17 سال ماجراجویی و تلاش، Leslie Benzies، مدیر استودیو RockStar North از سمت خود استعفا داد. در دوران مدیریت و فعالیت لزلی بنزیس در این شعبه از راک استار، محصولات فراموش نشدنی و خاطره سازی تولید شد که بسیاری از ما با آن ها خاطره داریم.

وی از سومین نسخه Grand Theft Auto که به نوعی انقلابی ترین نسخه هم لقب گرفته، رهبری تیم توسعه دهندگان را به عهده داشت و بعدها با تهیه کنندگی عناوینی چون Red Dead Redemption، مکس پین 3 و LA Noire، کارنامه خود را تکمیل کرد. وی در سال 2014، در کنار سم و دن هاوزر، موسسین راک استار، مورد تقدیر آکادمی هنرها و علوم تعاملی قرار گرفت و وارد تالار مشاهیر آن شد.

در بیانیه ای ارسالی برای وبسایت انگجت، راک استار اعلام داشت که در تاریخ یک سپتامبر 2014 (بیش از یک سال پیش) بنزیس از مدیران ارشد خود درخواست فرصتی مطالعاتی داشته و مدتی را دور از شرکت به فعالیت گذرانده و حالا تصمیم گرفته که دیگر به این شرکت باز نگردد.

راک استار در این بیانیه نوشته است: «لزلی به ما کمک کرد تا تیم فوق العاده ای بسازیم که به تولید تجربه های عالی برای طرفداران مان ادامه دهند. لزلی همیشه دوست این کمپانی باقی خواهد ماند و مسلما دلمان برایش تنگ خواهد شد اما آرزوی بهترین ها را در آینده برای او داریم.»

آرون گاربات و راب نلسون، مدیران هنری Rockstar North، حالا جای خالی لزلی بنزیس را پر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hirad
    Hirad | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    به نوبه خودش استیو جابز بود

    مغز متفکر بود
    دمت گرم بنزیس با آثارت خیلی حال کردیم و میکنیم.

  • hossein
    hossein | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    واا چرا اخه امید وارم یه نفر لایق جاش بیاد

مطالب پیشنهادی