ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider به استودیوی Infinity Ward پیوست

برایان هورتون، کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider که اخیرا برای پلتفرم اکس باکس وان و اکس باکس 360 به انتشار رسید، از کریستال داینامیک و اسکوئر انیکس جدا شده و قرار است که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

برایان هورتون، کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider که اخیرا برای پلتفرم اکس باکس وان و اکس باکس 360 به انتشار رسید، از کریستال داینامیک و اسکوئر انیکس جدا شده و قرار است که در استودیوی سازنده سری بازی کال آو دیوتی، یعنی Infinity Ward، به فعالیت خود ادامه دهد. استودیوی کریستال داینامیک نیز این خبر را به صورت رسمی تایید کرده است.

بنابر بیوگرافی اکانت توییتر و لینکداین هورتون، وی از این پس قرار است به عنوان کارگردان هنری در پروژه جدید Infinity Ward نقش ایفا کند. البته پروژه جدید Infinity Ward هنوز مشخص نیست و معلوم نیست با چه عنوانی روبرو خواهیم بود؛ اما این استودیو، به طور قطع امسال نسخه ای جدید از سری کال آو دیوتی را عرضه خواهد کرد، هرچند که نمی دانیم آیا هورتون در آن نقشی خواهد داشت یا خیر.

اما نکته جالب توجه اینجاست که علاوه بر هورتون، درل گلگر نیز بعد از گذشت حدود یک دهه از فعالیت اش در اسکوئر انیکس، به تازگی از این کمپانی جدا و از ابتدای ماه جاری میلادی، به استخدام Infinity Ward درآمده است.

سری بازی کال آو دیوتی معمولا با چرخه ای سه ساله و از سوی سه استودیوی مختلف ساخته می شود، بعد از عرضه دو نسخه Advanced Warfare و Black Ops 3 از سوی دو استودیوی Sledgehammer و Treyarch، حالا نوبت به Infinity Ward رسیده تا عملکرد خود را به نمایش بگذارد. با توجه به استخدام های اخیر این استودیو، می توان گفت که احتمالا با نسخه ای متفاوت از کال آو دیوتی مواجه خواهیم بود؛ هرچند که نسخه Ghosts تا حدودی به شهرت سازندگان خود لطمه زد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی