ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل LeEco Le 2 با چیپست Helio X20 همراه خواهد بود [شایعه]

کمپانی چینی LeTV که در عرض 8 ماه توانسته بیش از 4 میلیون دستگاه اسمارت فون به فروش برساند تقریبا یک تازه وارد در دنیای تلفن های هوشمند محسوب می گردد. این کمپانی که در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

کمپانی چینی LeTV که در عرض 8 ماه توانسته بیش از 4 میلیون دستگاه اسمارت فون به فروش برساند تقریبا یک تازه وارد در دنیای تلفن های هوشمند محسوب می گردد. این کمپانی که در حال حاضر محصولاتش به بازار آمریکا نیز عرضه شده اند، در حدود 10 روز پیش در جریان یک نشست خبری از تغییر نام و لوگوی خود خبر داد و اعلام نمود از این پس با نام تجاری LeEco به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

فارغ از این مسائل، امروز شایعات جدیدی در چین منتشر گشته که اعلام می دارند شرکت مورد بحث در حال توسعه و تولید اسمارت فون جدیدی به نام Le 2 است که قدرتش را از چیپست 64 بیتی و 10 هسته ای Helio X20 می گیرد. اگر این خبر صحت داشته باشد، محصول یاد شده نخستین موبایل تحت برند LeEco خواهد بود که به تراشه Helio X20 مجهز شده.

از طرفی، پیرو این شایعه، گمانه زنی هایی نیز وجود دارد که نسخه اصلی Le 2 با چیپست Helio و نسخه Pro آن با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهند گشت. علاوه بر این فرضیات، گفته می شود این موبایل احتمالا 4 گیگابایت رم و نمایشگر فول اچ دی نیز دارد و دوربین اصلی اش نیز 21 مکاپیکسلی خواهد بود.

در آخر نیز جا دارد اشاره نمائیم که برای اطمینان از صحت این اخبار باید تا بهار سال آینده منتظر ماند تا شرکت مورد بحث به طور رسمی از موبایل آتی خود پرده برداری نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, کار درست و عاقلانه ای میکنه این شرکت چینی که در برنامه خودش استفاده از چیپست پردازنده قدرتمند پایان وX20 داره در تلفن همراه LeEco2 استفاده کنه شرکت Letv سابق , شاید بتونه از مدیاتکX30 که هنوز معرفی نشده که مطمئنن از اسنپدراگون820 و مدیاتکX20 قدرتمندتره استفاده کنه , در خبری از پرچمدار پیش رویHTC بانام one M10 مطالعه کردم در دو نسخه با چیپست پردازنده های اسنپدراگون820 و مدیاتک استفاده خواهد کرد که در ادامه گفته شده بود امکان داره در نسخه M10که از چیپست مدیاتک بهره برده شاهد helioX30که هنوز معرفی نشده باشیم

مطالب پیشنهادی