ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمونه ارتقا یافته گلکسی تب اس ۲
تکنولوژی

بر طبق شواهد دو تبلت جدید از سامسونگ در حال آماده سازی هستند

اطلاعات تازه ای در وبسایت «Zauba»، که کارش رهگیری کالاهای صادراتی و وارداتی در کشور هندوستان است، نشان می دهد که سامسونگ قصد معرفی دو تبلت 8 و 9.7 اینچی جدید را در آینده نزدیک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۰

اطلاعات تازه ای در وبسایت «Zauba»، که کارش رهگیری کالاهای صادراتی و وارداتی در کشور هندوستان است، نشان می دهد که سامسونگ قصد معرفی دو تبلت 8 و 9.7 اینچی جدید را در آینده نزدیک دارد.

اسناد موجود در این سایت نشان می دهد که دو دستگاه تبلت با کد SM-T719 و SM-T813 به تازگی برای گذراندن تست های مختلف وارد کشور مورد بحث شده اند. همچنین در اسناد فوق آمده که این دو تبلت می بایست پس از انجام تست های لازم معدوم شوند.

ابعاد نمایشگر اشاره شده در بالا ما را به یاد تبلت های سری Tab S سامسونگ می اندازد. ماه مارس سال قبل بود که نسخه ای از یک دستگاه Tab S2 با نمایشگر 8 اینچی برای گذراندن تست های مشابه وارد این کشور شد. با توجه به این که کد مدل 8 اینچی Tab S2 موجود در بازار SM-T710 و SM-T715 و کد نسخه 9.7 اینچی SM-T810 و SM-T815 است، می توان احتمال داد که با نسخه هایی ارتقا یافته (و شاید هم اقتصادی تر) از این دو محصول رده بالای سامسونگ مواجه باشیم.

Zauba-listing-for-9.7-inch-SM-T813

ارزش این نمونه های اولیه در وبسایت Zauba برابر با ۲۰۴ و 255 دلار آمریکا ذکر شده است. گرچه می دانیم که این قیمت ها نشان دهنده برچسب محصول نهایی نخواهند بود.

Zauba-listing-for-8-inch-SM-T719

ضمناً‌ می توان حدس زد که نسخه ارتقا یافته Tab S2 شامل پردازنده جدیدتر اگزینوس 7420 خواهد بود. (پردازنده نمونه های کنونی موجود در بازار اگزینوس 5433 است) همچنین می شود امیدوار بود که همراه با تغییر پردازنده، شاهد افزایش میزان رم به 4 گیگابایت، و از همه مهمتر افزایش دوام باتری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اوبونتو نسخه ژان کلود 091412344556
    اوبونتو نسخه ژان کلود 091412344556 | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    درود بر علاقه مندان با ادب تکنولوژی ؛ آفرین به سامسونگ

مطالب پیشنهادی