ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل تلفن همراه OneTouch Idol 4S را با بسته بندی متفاوت و منحصر به فرد عرضه نمود

کمپانی آلکاتل، تلفن همراهی تحت عنوان OneTouch Idol 4S کرده که یک ویژگی بارز و منحصر به فرد در میان تمامی محصولات تولید شده دارد، قابلیتی که البته هیچ ارتباطی با تلفن ندارد. Idol 4S ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

کمپانی آلکاتل، تلفن همراهی تحت عنوان OneTouch Idol 4S کرده که یک ویژگی بارز و منحصر به فرد در میان تمامی محصولات تولید شده دارد، قابلیتی که البته هیچ ارتباطی با تلفن ندارد. Idol 4S در بسته بندی خاصی ارائه می شود که صرفا یک تکه کاغذ و مقوا نیستند. با باز کردن تلفن همراه و قرار دادن آن در جایگاه مخصوص، جعبه ی دستگاه تبدیل به یک هدست واقعیت مجازی می شود.

OneTouch Idol 4S، به نمایشگر 5.5 اینچی qHD AMOLED، پردازنده اسنپدراگون 652، سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی نیز به همراه فلش LED در دو سوی دستگاه قرار گرفته اند. تمامی این امکانات، به انضمام یک هدست واقعیت مجازی که در حقیقت جعبه ی دستگاه است، با قیمت 400 دلار ارائه می شود.

ورژن ضعیف تر همین تلفن همراه، Idol 4 نام دارد که قیمت 250 دلار برای آن در نظر گرفته شده. نمایشگر ال سی دی 5.2 اینچی، اسنپدراگون 616 و 2 گیگابایت رم، مشخصات اصلی آن هستند اما اینکه بسته بندی آن مشابه 4S خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نشده است.

آلکاتل طی سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته، خصوصا در ایالات متحده آمریکا. این کمپانی در سال 2014 به عنوان سیزدهمین برند پرفروش سال مطرح شد و دو سال بعد توانست خود را به رتبه پنجم برسند. حالا با توجه به فراگیر شدن بازار واقعیت مجازی در سال 2016، شاهد ورود کمپانی به این حوزه هم هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی