ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ مراقب شارژ تلفن همراه خود باشید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۷

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Alto's Adventure

altos-adventure-mobile

روزی چند بار تلفن همراه خود را شارژ می کنید؟ باید گفت اگر خواهان نصب Alto's Adventure هستید، بهتر است بیشتر مراقب باتری اسمارت فون خود باشید. پس از حدود یک سال انحصاری iOS، استودیو سازنده تصمیم گرفت تا عنوان اعتیاد آور خود را برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر کند. در Alto's Adventure نقش اسنوبورد سواری را دارید که باید از چالش های گوناگون عبور کرده و به مسیر پایان برسد. یکی از دلایل اصلی موفقیت بازی، فارغ از گیم پلی جذاب آن، به گرافیک هنری اش باز می گردد که می تواند دل هر فردی را برباید. رایگان شدن نسخه اندروید بهترین فرصت را برای تجربه این عنوان فراهم کرده است.

Alto's Adventure

Alto's Adventure

سازنده: Snowman قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 64.1 / 46 مگابایت زبان:

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand-Theft-Auto-Liberty-City-Stories

معرفی جی تی ای کمی بیهوده به نظر می رسد؛ عنوانی که همگان با آن خاطره داشته و در داخل کشور نیز طرفداران زیادی دارد. در چند سال اخیر شرکت راک استار، سازنده بازی، رویه عرضه عناوین قدیمی این سری را روی اسمارت فون ها پیش گرفته است. اکنون نوبت Grand Theft Auto: Liberty City Stories رسیده تا با بهبودهای گوناگون نسبت به نسخه اصلی مانند: گرافیکی بهتر و کنترلی بهینه شده برای دستگاه های لمسی تجربه ای بی نظیر به ارمغان می آورد. برای اطلاعات بیشتر، این بازی در سال 2005 روی PSP منتشر شد.

GTA: Liberty City Stories

GTA: Liberty City Stories

سازنده: Rockstar Games قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1340 / 1900 مگابایت زبان:

Splash Cars

Splash-Cars-mobile

به رنگی ترین بازی لیست رسیدیم. Splash Cars برای موفقیت خود ایده ای متفاوت را نسبت به دیگر عناوین ماشین سواری در خود پرورش داده. در بازی نقش ماشین سواری را خواهید داشت که با حرکت به محیط پیرامون خود، باید آن را رنگ نماید. طبیعتا همانند دیگر عناوین آرکید این سبک، حس خراب کاری به خودی خود لذت بخش است اما سازندگان برای چالش بیشتر، پلیس هایی را قرار داده اند که هر جایی بروید دنبالتان خواهند کرد. در بین کلیشه های سبک ریسینگ، تجربه یک عنوان متفاوت می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

Splash Cars

Splash Cars

سازنده: Craneballs قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 63.8 / 35 مگابایت زبان:

Adventures of Mana

Adventures-Mana

اسکوئر انیکس یکی از پیشروترین تولیدکنندگان بازی در سبک نقش آفرینی است. این شرکت در سال های اخیر تصمیم گرفت پا به صنعت پر سود موبایل نیز بگذارد که با انتشار عناوین با کیفیت، توانست در این زمینه موفق عمل کند. Adventures of Mana آخرین دست پخت اعضای اسکوئر انیکس برای اسمارت فون هاست؛ عنوانی که یک بازسازی همه جانبه بر Final Fantasy Adventure محسوب می شود. همانند دیگر آثار نقش آفرینی، در بازی می توانید پیشرفت کرده و قدرت های جدیدی فرا بگیرید. سبک گرافیکی خاص و موزیک بسیار زیبا Adventures of Mana می تواند هر کسی را با وجود قیمت بالایش برای خرید ترغیب نماید.

Adventures of Mana

Adventures of Mana

سازنده: Square Enix قیمت: 13.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 500 / 342 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • lyla
    lyla | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    اگر امکان داره


    بازی هایی با گرافیک پیکسلی اما گیم پلی عالی قرار بدین .

    بازی هایی دو بعدی به سبک jazzz و یا ماریو و ..

  • امیر
    امیر | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    برای اندروید این پولیارو که راحت میشه دان کرد به هر حال اینجا ایرانه از این پولا برای این کارا نمیدیم از قدیم میگن گرهی که میشه با دست باز کرد چرا با دندون باز کنیم؟

  • سعید
    سعید | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    هر چارتاش حرف ندارن. اولین باریه که هرچی تو یه قسمت هفت سنگ معرفی شد رو نصب دارم ?

مطالب پیشنهادی