ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی Rogue Initiative با هدف تولید محتوای واقعیت مجازی تاسیس شد

جمعی از متخصصین حوزه سرگرمی (از دنیای بازی های ویدیویی گرفته تا فیلم سازها و انیمیشن سازهای حرفه ای) گرد هم آمده اند تا کمپانی Rogue Initiative را برپا کرده و به هدف تولید محتوای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

جمعی از متخصصین حوزه سرگرمی (از دنیای بازی های ویدیویی گرفته تا فیلم سازها و انیمیشن سازهای حرفه ای) گرد هم آمده اند تا کمپانی Rogue Initiative را برپا کرده و به هدف تولید محتوای واقعیت مجازی، فعالیت خود را آغاز نمایند.

این شرکت تاسیس شده تا صرفا برای هدست های واقعیت مجازی محتوا تولید کند و منظور از «محتوا»، هر چیزی است که قابلیت مشاهده روی این ابزارها را داشته باشد. از بازی های ویدیویی گرفته تا سریال های تلویزیونی.

در حال حاضر، Rogue Initiative قصد دارد برای آکیلس ریفت، اچ تی سی وایو و پلی استیشن وی آر تولید محتوا کند و دیگر دستگاه ها نیز در دستور کار قرار دارند. وبسایت Develop خبر می دهد که تیم توسعه دهنده قصد دارند پروژه های خود را با آنریل 4 به انجام برسانند و کارگردان های هالیوودی پشتیبانی شان می کنند.

با توجه به سابقه درخشان اعضای استودیو، ارتباطات قوی با نام آوران حوزه سرگرمی قطعا یک امتیاز محسوب می شود. Rogue Initiative متشکل است از کارمندان و مدیران پیشین اکتیویژن، پیکسار، دیزنی، سونی پیکچرز و DreamWorks. پیت بلومل، مدیرعامل کمپانی، از جمله تهیه کنندگان سرشناس اکتیویژن بود که سبب شد Call of Duty به جایگاه کنونی اش برسد.

این کمپانی با ساخت یک فرنچایز اپیزودی بزرگ و درآمدزا کار خود را آغاز خواهد کرد و سپس به سراغ دیگر سوژه هایش خواهد رفت. به نظر می رسد که در آینده نام Rogue Initiative را بسیار خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی