ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد شیائومی نیز در MWC امسال معرفی خواهد شد [شایعه]

بر اساس شنیده ها، شیائومی در نظر دارد در تاریخ پنجم اسفند در کنگره جهانی موبایل در بارسلون از موبایل پرچمدار آتی خود رونمائی نماید. اما شایعات امروز نشان می دهند که این تنها محصول ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

بر اساس شنیده ها، شیائومی در نظر دارد در تاریخ پنجم اسفند در کنگره جهانی موبایل در بارسلون از موبایل پرچمدار آتی خود رونمائی نماید. اما شایعات امروز نشان می دهند که این تنها محصول بارز این کمپانی در مراسم یاد شده نخواهد بود و از یک گجت هیجان انگیز و جالب دیگر نیز در همان روز پرده برداری خواهد شد.

گجت مذکور چیزی نیست جز پهپاد شیائومی که از سال گذشته حرف و حدیث های بسیار در رابطه با آن وجود داشته و به Mi Drone موسوم است. گفته می شد این گجت تا پیش از پایان سال 2015 رونمائی خواهد گشت اما اینگونه نشد و دلیلش هم این اعلام شده که کمپانی مورد بحث ترجیح داده تا طراحی این دستگاه را تغییر دهد.

بر اساس منبع این شایعه، پهپاد مورد بحث 350 میلی متر طول دارد و بنابراین به چندان کوچک نیست. همچنین در مورد ریموت کنترل آن نیز هیچ حرفی به میان نیامده اما با توجه به اسنادی که قبلا لو رفته بود، کاربران می توانند با دستبند Mi Band این دستگاه را کنترل نموده و در آسمان به حرکت در بیاورند.

بد نیست اشاره کنیم که شیائومی همیشه پیش از معرفی محصولات جدید خود، تیزر یا پوستری منتشر می نماید تا ورود دیوایس آتی خود را به علاقه مندانش نوید دهد، اما تاکنون که فقط یک هفته تا 5ام اسفند باقی مانده، هیچ صحبتی در رابطه با معرفی پهپاد در MWC به میان نیاورده.

در آخر نیز بگوئیم که این شایعات قیمت پهپاد شیائومی را 106 دلار اعلام کرده اند. حالا برای اینکه ببینیم سرانجام این گجت امسال معرفی خواهد شد یا خیر باید تا چهارشنبه هفته آینده منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی