ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Razer از اولین بازی های کیت توسعه هدست OSVR رونمایی کرد

کمپانی Razer چند وقتی است که روی کیت توسعه هدست واقعیت مجازی OSVR کار می کند و قصد دارد تا چند وقت دیگر، ورژن جدیدی از آن را در دسترس توسعه دهندگان قرار دهد. اما ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

کمپانی Razer چند وقتی است که روی کیت توسعه هدست واقعیت مجازی OSVR کار می کند و قصد دارد تا چند وقت دیگر، ورژن جدیدی از آن را در دسترس توسعه دهندگان قرار دهد. اما با در نظرگیری ماهیت هدست OSVR و تمرکز مضاعف آن روی گیمینگ، شاید اندکی عجیب باشد که Razer تا به امروز سخن چندانی درباره بازی های هدست خود به میان نیاورده بود.

اما خوشبختانه جای نگرانی نبوده و قرار نیست که دارندگان کیت توسعه OSVR، از تجربه بازی های ارزشمند روی این هدست محروم بمانند؛ چرا که Razer از اولین عناوین در دست کار خود رونمایی کرده است؛ عناوینی که هر گیمری را برای ساعت ها به خود مشغول می کند.

بازی های هدست واقعیت مجازی OSVR، دقیقا همان سبک و سیاق سایر عناوین هدست های مشابه را دنبال می کند و دارندگان آن، به مجموعه ای از بازی های کلاسیک کمپانی والو (یعنی Half Life 2 و Team Fortress 2)، بازی فضایی و محبوب Elite: Dangerous و نیز یک عنوان مسابقه ای به نام Live For Speed دست می یابند. در همین حال، عنوان شوتر دیگری نیز توسط Razer معرفی شده که Spermination نامیده می شود.

مجموعه فعلی بازی های OSVR، قرار نیست صرفا خیال گیمرهایی که 300 دلار بابت کیت توسعه OSVR هزینه کرده اند را راحت کند. بلکه Razer قصد دارد با عرضه این عناوین، توانمندی های OSVR را به نمایش گذاشته و به توسعه دهندگان نشان دهد که قادر به ساخت چه محتویاتی برای آن هستند. در هر صورت، حرکت جدید Razer و انتشار بازی های جدید از سوی آن ها، تنها سبب می شود که نسبت به آینده امیدوار شویم و خیالمان از دسترسی به هدستی ارزان قیمت و نیز بازی های خارق العاده در سرویس SteamVR راحت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی