ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پورشه 911 R با جعبه دنده دستی در ژنو رونمایی شد

پورشه جذاب ترین محصول تاریخ خود را به ژنوشو آورده است. این خودرو از همان موتور 500 اسب بخاری مدل GT3 RS بهره می برد اما به جای استفاده از جعبه دنده 7 سرعته دوال ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

پورشه جذاب ترین محصول تاریخ خود را به ژنوشو آورده است. این خودرو از همان موتور 500 اسب بخاری مدل GT3 RS بهره می برد اما به جای استفاده از جعبه دنده 7 سرعته دوال کلاچ از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی در آن استفاده شده تا لذت ناب رانندگی را در سال 2016 میلادی برای ما به ارمغان آورد.

PORS-2

این خودرو در عرض 3.7 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن هم به مرز 200 مایل بر ساعت خواهد رسید.

PORS-3

وزن این خودرو تنها 1370 کیلوگرم است و در حدود 50 کیلوگرم از مدل GT3 RS که یکی از سبک ترین پورشه های مدرن لقب گرفته سبک تر است.

PORS-6

سبک بودن این مدل تنها به دلیل استفاده از جعبه دنده دستی میسر نشده و استفاده از منیزیم در ساخت سقف خودرو، حذف صندلی های عقبی و حذف موارد غیر ضروری در داخل کابین به کاهش وزن این خودرو کمک کرده است.

ظاهر خودرو هم مزین به خطوط قرمز مسابقه ای شده و در رنگ سبز هم قابل عرضه است. در این خودرو برخلاف مدل GT3 RS از بال عقبی استفاده نشده و پورشه به استفاده از اسپویلر متحرک و دیفیوزر در بخش عقبی بسنده کرده است.

PORS-8

اکسل جلویی خودرو هم قابلیت جابه جایی به اندازه 1.2 اینچ را فراهم می سازد و استفاده از رینگ های بسیار سبک وزن 20 اینچی  ظاهر بسیار جذابی به این خودرو داده است. در داخل اتاق هم از صندلی های فیبرکربنی  استفاده شده است که حس و حال حضور در یک خودروی مخصوص به پیست را القا می کند.

PORS-9

فرمان جدید و مخصوص به این مدل  به همراه دسته دنده خاص برای شیفت کردن دنده ها از مهم ترین تغییرات ظاهری داخل اتاق به شمار می رود. پورشه یک آپشن جذاب دیگری را هم برای این مدل عرضه می کند، دنده فلاویل سبک وزن که به همراه سیستم تطبیق دور موتور پاسخ گویی دریچه گاز را بهتر از هر 911 دیگری می کند.

PORS-5

پورشه از مدل 911 R در سال 1967 میلادی تنها 12 عدد ساخته است و حال این مدل را در تعداد دقیق 991 که کد این سری از 911 ها به شمار می رود عرضه می کند. قیمت این مدل خاص در حدود 185.950 دلار تعیین شده و قطعا یکی از بهترین خودروهای عرضه شده در سال 2016 میلادی برای رانندگی است.

PORS-7

از رقبای این خودور می توان به فورد موستانگ GT350 R اشاره کرد که همانند این مدل از جعبه دنده دستی و موتور تنفس طبیعی بهره می برد و لذت خالص رانندگی را برای خریدارانشان عرضه می کند.

PORS-10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amin
    amin | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    آدم عکسشو میبینه کلی حال میکنه ببین اگه سوارش شی دیگه چه حالی بهت بده،خیلی خیلی ازش خوشم اومد

مطالب پیشنهادی