الکترونیک آرتز و درآمد سالانه 1.3 میلیارد دلاری از محتوای الحاقی
براساس گفته های مدیر امور مالی الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن، این کمپانی سالانه 1.3 میلیارد دلار از محتوای الحاقی درآمد کسب می کند. در واقع، هر محتوایی که پس از عرضه رسمی بازی، به صورت ...
براساس گفته های مدیر امور مالی الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن، این کمپانی سالانه 1.3 میلیارد دلار از محتوای الحاقی درآمد کسب می کند. در واقع، هر محتوایی که پس از عرضه رسمی بازی، به صورت جداگانه برای عنوانی عرضه شود، بسته الحاقی و محتوای اضافه خطاب می شود.
در جریان کنفرانس مورگان استنلی، یورگنسن از اهمیت این محتوای اضافه برای موفقیت شرکت گفت. سیزن پس ها، بسته های الحاقی، نقشه های اضافه برای بازی های چند نفره آنلاین و قابلیت خرید درون بازی یا میکروترنسکشن (Microtransaction) این روزها بخش اعظمی از درآمد ناشرین را تشکیل داده اند.
یورگنسن گفت: «بیزینس محتوای الحاقی 1.3 میلیارد دلار در سال است. نیمی از آن تقریبا مربوط به بخش Ultimate Team است.»
آلتیمت تیم بخشی از بازی های ورزشی الکترونیک آرتز است که طی آن، بازیکنان می توانند کارت های بازیکنان ورزشی را خرید و فروش و حتی معاوضه کنند. برای به دست آوردن این کارت ها می توان از پول داخل بازی یا پول واقعی استفاده کرد.
بخش بازی های موبایل درآمدی 650 میلیون دلاری و بخش حق اشتراک سرویس ها درآمد 300 الی 400 میلیون دلاری در طول سال کسب می کنند و بازی های دیجیتالی نیز یک چهارم کل فروش هر بازی را شامل می شوند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با سلام.
واقعا نوش جونشون.وقتی مدیر جدید این کمپانی ، صادقانه مشکلات شرکت و اشتباهات را بیان می کند و تلاش بسیار ،اعتبار ازدست رفته شرکت را پس می گیرد و اعتماد گیمرها را دوباره جلب می کند. وقتی اقتصاد و بازار و سهام به شکل مناسب مدیریت گردد و به جای رابطه ها و اقتصاد دولتی ، تلاش و رقابت شرکت های خصوصی انجام گیرد شاهد پیشرفت خواهیم بود.برای مثال هیات مدیریت شرکت اپل پس از استیو جابز ، تیم کوک را جانشین وی کردند. انها فقط به سوابق کاری، استعداد و توانمندیهای وی نگاه کردند نه زندگی شخصی وی.
نوش جونش واقعا فیفا بهترین و کاملترین شبیه ساز بازی های ورزشیه