ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت LG 360 VR و LG 360 Cam مشخص شد

بر اساس اعلام وبسایت B&H Photo Video، دو دستگاه LG 360 VR و LG 360 Cam هر کدام قیمتی معادل 199.99 دلار دارند. در حالی که عمده فروشگاه های بزرگ در سراسر جهان از قیمتی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

بر اساس اعلام وبسایت B&H Photo Video، دو دستگاه LG 360 VR و LG 360 Cam هر کدام قیمتی معادل 199.99 دلار دارند. در حالی که عمده فروشگاه های بزرگ در سراسر جهان از قیمتی که برای LG G5 مشخص شده پرده برداشته اند، اما تا به امروز کسی از قیمت این دو وسیله جانبی که مخصوص ساخت و تماشای تصاویر واقعیت مجازی هستند صحبت نکرده بود.

اما وبسایت B&H Photo Video امروز از این راز هم پرده برداشت و صفحه پیش فروش این دو ابزار را در وبسایت خود قرار داد. با این حال، هر دو دستگاه، از آنچه که تصویر می شد قیمت بالاتری دارند.

نزدیک ترین رقیب LG 360 VR را می توان Gear VR سامسونگ دانست که قیمتی معادل 100 دلار دارد. هر دو این دستگاه ها اما برای انجام وظیفه خود به پرچمدارهای شرکت خود نیازمند هستند. از سوی دیگر، بعید به نظر می رسد که LG 360 VR در قیاس با Gear VR حرفی برای گفتن داشته باشد.

LG-360-Cam-Price

اگرچه هدست ال جی کوچک تر و سبک تر است اما از سوی دیگر کیفیت و ابعاد تصویر پایین تری هم در قیاس با Gear VR دارد. صد دلار اضافه، بهایی است که باید به خاطر نمایشگر داخلی پرداخت کرد.

اما LG 360 Cam ارزش بیشتری دارد. این دوربین کوچک می تواند تصاویر و ویدیوهای 360 درجه را با کیفیت 2K و صدای فراگیر 5.1 ثبت و ضبط کند تا آماده استفاده در هدست های واقعیت مجازی و تلفن های همراه شود. دو دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه تصویربرداری بالا، 4 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 1200 میلی آمپری از مشخصه های LG 360 Cam هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی