ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقش آفرینی «جیسون استاتهام» در آگهی تبلیغاتی موبایل G5 ال جی [تماشا کنید]

بسیاری از کمپانی ها برای جلب توجه بیشتر مشتری ها دست به دامن هنرمندان و ستاره های سینمایی، ورزشی یا هنری می شوند تا محصولات آنها را تبلیغ نموده و افراد بیشتری را به سمت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۴۵

بسیاری از کمپانی ها برای جلب توجه بیشتر مشتری ها دست به دامن هنرمندان و ستاره های سینمایی، ورزشی یا هنری می شوند تا محصولات آنها را تبلیغ نموده و افراد بیشتری را به سمت برندشان جذب نماید.

این مسئله مدت هاست که میان برندها عمومیت یافته و اپل، سونی، اچ تی سی و سامسونگ هر کدام از خواننده یا هنرپیشه ویژه ای برای این امر بهره می گیرند. اکنون ال جی نیز برای تبلیغات موثرتر جدیدترین پرچمدار خود یعنی جی 5 از هنرپیشه مشهور انگلیسی به نام «جیسون استاتهام» استفاده نموده. این هنرمند بیشتر در فیلم های اکشن ظاهر می شود و یک ورزشکار حرفه ای ورزش های رزمی نیز محسوب می گردد.

او برخلاف نقش های خشنی که در فیلم ها دارد، در تیزر تبلیغاتی ال جی با لطافت کامل از G5 استفاده نموده و ماژولی همانند "Play" را مورد استفاده قرار می دهد.

این آگهی تلویزیونی برای نخستین بار در روز اول آوریل مصادف با 13 فروردین ماه در آمریکای لاتین، شمالی، اروپا و شرق آسیا منتشر خواهد گشت. دو عدد از تیزرهایی که این هنرپیشه و صداپیشه ی مشهور در آنها حضور دارد در وب سایت رسمی ال جی در شبکه یوتوب منتشر گشته و می توانید در ادامه این مطلب هر دو آنها را تماشا نمائید.


>

>
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ab
    ab | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    این اخبار و اس ديروز.تو بلنک فیت اچ تی سی خوندم

مطالب پیشنهادی