ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل G5 ال جی به راحتی کالبدشکافی و تعمیر می شود

یکی از نویسنده های وب سایت mashable در گزارشی نوشته: «برای نخستین بار می توانم ادعا کنم که سریع تر از کارشناسان iFixit توانسته ام یک تلفن هوشمند را شکافته و اجزای داخلی آن را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

یکی از نویسنده های وب سایت mashable در گزارشی نوشته: «برای نخستین بار می توانم ادعا کنم که سریع تر از کارشناسان iFixit توانسته ام یک تلفن هوشمند را شکافته و اجزای داخلی آن را مورد بررسی قرار دهم».

اسمارت فون مذکور چیزی نیست جز G5 ال جی که برای کالبدشکافی آن به ابزار خاصی نیاز نیست زیرا این دستگاه طراحی ماژولار دارد. برای دسترسی به بخش داخلی این موبایل فقط کافیست بخش پائین بدنه که ماژول باتری دستگاه به شمار می رود را بیرون بیاورید و سپس بدنه را پیش از قرار دادن ماژول دیگری، باز کنید.

از این رو باید گفت اوراق و حتی تعمیر نمودن G5 بسیار آسان تر از آن چیزی است که تصور می شود. دلیل آن نیز فقط ماژولار بودن طراحی دیوایس نیست، بلکه به این خاطر است که ال جی از پیچ های استاندارد و معمولی برای مونتاژ آن استفاده کرده و هیچ بخش موبایل نیز با چسب در جای خود محکم نشده.

در نتیجه تمام موارد ذکر شده، کارشناسان iFixit اسمارت فون مورد بحث را یکی از تعمیرپذیرترین موبایل ها یاد کرده و در این زمینه رتبه 8 از 10 را به آن داده.

یکی دیگر از نکات جالب در مورد این موبایل باتری 2800 میلی آمپر ساعتی آن است که در قیاس با نسخه قبلی اش (باتری 3000 میلی آمپر ساعتی G4) کوچک تر است اما به راحتی تعویض می شود.

مورد قابل اشاره دیگری که در کالبدشکافی G5 مشخص شده، به دو دوربین اصلی دستگاه که در بخش پشتی آن قرار دارند (به همراه دوربین سلفی تعدادشان به سه می رسد) بر می گردد که معلوم شده مشخصاتی مشابه دوربین G4 دارند. البته تفاوت هایی هم میان آن دو هست، مثلا اینکه دوربین کمکی و 8 مگاپیکسلی جی 5 به لنز دارای زاویه واید مجهز شده و به این واسطه کاربر قادر خواهد بود عکس هایی با عرض بیشتر ثبت نماید. این ویژگی را در هیچ موبایل دیگری نمی توانید پیدا کنید.

LTYmCKdKeKHMjWrV

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • خخخخخ
    خخخخخ | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    جالب تر از مقاله دوتا چیز بود برام
    یکی اینکه خودِ ادمین صابونسونگیه..نمیدونم چجوری دلش اومد اینو بزاره.دومیش کسی نیومده مخالفش نظر بده.

  • دادا
    دادا | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    جالبه

  • administrator
    administrator | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    یکی دیگه از دلایل خرید کاربر

مطالب پیشنهادی