ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز می گوید فروش اکس باکس وان هنوز به 20 میلیون واحد نرسیده است

اگرچه بنابر گزارش چند موسسه مختلف، فروش کنسول اکس باکس وان از مرز 20 میلیون واحد عبور کرده اما الکترونیک آرتز به نظر با این گزارش ها مخالف بوده و می گوید که آمار فروش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

اگرچه بنابر گزارش چند موسسه مختلف، فروش کنسول اکس باکس وان از مرز 20 میلیون واحد عبور کرده اما الکترونیک آرتز به نظر با این گزارش ها مخالف بوده و می گوید که آمار فروش کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هنوز به این مرز نرسیده است.

با اینکه مایکروسافت از مدتی قبل اعلام کرد که دیگر آمار مربوط به فروش اکس باکس وان را با مخاطبان به اشتراک نخواهد گذاشت اما نتوانسته از انتشار گزارش کمپانی های دیگر جلوگیری کند و بلیک جورجنسن، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز حرف های جالبی درباره فروش کنسول اکس باکس وان برای گفتن دارد.

جورجنسن طی کنفرانس گزارش مالی سه ماهه سوم سال 2016 به سرمایه گذاران گفته که مجموع فروش اکس باکس وان و پلی استیشن 4 حدود 55 میلیون واحد است. اگرچه جورجنسن به صورت دقیق از آمار فروش اکس باکس وان رونمایی نکرده اما با یک مهندسی معکوس ساده می توان از این آمار و ارقام باخبر شد.

در ماه ژانویه گذشته بود که سونی اعلام نمود فروش پلی استیشن 4 به 35.9 میلیون واحد رسیده. در این صورت (اگر آمار سونی و الکترونیک آرتز صحیح باشد) می توان گفت که فروش اکس باکس وان اندکی از 19 میلیون واحد بیشتر بوده است.

با این همه و با وجود عقب افتادگی اکس باکس وان در برابر پلی استیشن 4 از لحاظ فروش، مایکروسافت سعی دارد از برتری خود در پی سی گیمینگ نهایت استفاده را ببرد. در ماه مارس اخیر، کمپانی ردموندی گفت که اکس باکس وان احتمالا آخرین کنسول مایکروسافت بوده و در آینده تمرکز بیشتری روی ادغام پی سی و کنسول از طریق ورژن های ارتقایافته ویندوز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حامد
    حامد | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    دیوان گریدی بیا پیش عمو عزیزم

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    و بار دیگر سکوت دیوان گریدی را شاهد هستیم?

    • amin
      amin | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

      اره?????

مطالب پیشنهادی