ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر جدیدی از موبایل شیائومی Max لو رفت

شیائومی در سال گذشته توانست بیش از 70 میلیون اسمارت فون به فروش برساند که رشد بسیار خوبی برای این کمپانی محسوب می گشت. در حال حاضر نیز در جایگاه پنجمین برند پر فروش دنیا ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

شیائومی در سال گذشته توانست بیش از 70 میلیون اسمارت فون به فروش برساند که رشد بسیار خوبی برای این کمپانی محسوب می گشت. در حال حاضر نیز در جایگاه پنجمین برند پر فروش دنیا قرار دارد و با عرضه موبایل های پرچمداری همانند Mi 5 در سال جاری توانسته بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

همچنین گفته می شود این شرکت تا انتهای 2016 از فبلت Mi Note 2 نیز رونمائی خواهد نمود. در همین راستا، اخیرا شایعاتی نیز مبنی بر ورود دیوایس دیگری به نام Max به گوش می رسند که بد نیست بدانید نام «مکس» را کاربران در طی یک نظرسنجی آنلاین برای این دیوایس انتخاب نموده اند.

چند روز پیش تصاویر زنده ای از پنل جلوئی این دستگاه در وب منتشر شده بود، اما امروز رندر تازه ای از آن لو رفته که به طور کامل طراحی این موبایل را به تصویر می کشد. با توجه به این عکس، دستگاه مورد بحث بسیار شبیه Mi 5 ساخته شده و فقط از نظر اندازه کمی بزرگ تر از آن به نظر می رسد.

کلید فیزکی هوم در پائین صفحه نمایش و در وسط تعبیه گشته و دو کلید خازنی هم در اطراف آن قرار دارند. احتمال داده می شود که حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در کلید هوم تعبیه شده باشد. همچنین دو کلید فیزیکی کنترل صدا و قفل/پاور دستگاه نیز در سمت راست آن کار گذاشته شده اند.

با توجه به شایعاتی که تاکنون در مورد این دستگاه وجود داشته، باید گفت که مکس یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن QHD، چیپست 4 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 820، نسخه 6.0 اندروید و رابط کاربری MIUI 7 در خود خواهد داشت. بدنه آن نیز تماما فلزی است.

0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی