ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید Hangouts برای iOS؛ مصرف بهینه باتری و افزونه ای جدید برای به اشتراک گذاری فایل

گوگل به تازگی نسخه iOS اپلیکیشن Hangouts را با بهینه سازی مصرف باتری و اضافه کردن یک افزونه بومی برای اشتراک گذاری آسان تر محتوا بروزرسانی کرده است. کاربر با استفاده از افزونه ی یاد ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

گوگل به تازگی نسخه iOS اپلیکیشن Hangouts را با بهینه سازی مصرف باتری و اضافه کردن یک افزونه بومی برای اشتراک گذاری آسان تر محتوا بروزرسانی کرده است.

کاربر با استفاده از افزونه ی یاد شده قادر خواهد بود تا بدون نیاز به باز کردن Hangouts، عکس و فایل های موردنظرش را در این اپلیکیشن با دیگران به اشتراک بگذارد. بدین صورت که هنگام کار در مرورگر سافاری یا گالری عکس، با فشردن آیکن افزونه هنگ آوتز امکان به اشتراک گذاری  لینک، عکس و ویدئو برایتان مهیا خواهد بود.

پس از فشردن آیکن، منوی جدیدی نمایان می شود که به شما اجازه می دهد تا نشانی مکانی که فایل در آن وجود دارد و همچنین آدرس مکانی که قرار است به آنجا ارسال شود را انتخاب و سپس آن را ارسال نمائید.

از دیگر امکاناتی که در نسخه 9 اپ Hangouts گوگل برای iOS شاهد هستیم می توان به توقف موقتی پروسه اشتراک گذاری ویدئو هنگام برقرار شدن تماس تلفنی اشاره کرد. البته این امر در صورتی محقق می گردد که حالت Low Power Mode فعال شده باشد.

این گزینه که به تنظیمات مصرف بهینه ی باتری برای آیفون مربوط می شود، نمایشگر را تاریک تر کرده،  موبایل را سریع تر در حالت خواب قرار داده و بروزرسانی اپلیکیشن ها در پس زمینه تلفن هوشمند را متوقف می کند تا به موجب این کارها میزان شارژدهی باتری را سه ساعت بیشتر از قبل نماید.

اپ Hangouts برای iOS کاملا رایگان است و می توانید با مراجعه به این صفحه آن را دانلود و روی آی-دیوایس خود نصب نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی